• Minelly

Vad är White trash för dig?

Det skrivs, speciellt på FL, väldigt mycket om White Trash. Vad är egentligen WT enligt dig? Ett namn, ett uttryck, ett beteende, ett klädesplagg?

Låt oss sammanställa en lista med faktorer en gång för alla.

• Svar på tråden Vad är White trash för dig?
  • Petit Coeur

Lone Star State: Åjo, kom igen nu! Det bor lite WT i oss alla!

• Sobril
    Ronille skrev 2007-08-30 22:30:11 följande:
    Har inte läst hela tråden så en del kanske redan är sagts:*En fet tribal tatuering i svanken och/eller en tribal runt armen. *Fejkade foppa-tofflor gärna köpta på marknad.*Döpa ungarna till Jennifer, Kevin, Melissa och dylikt.*Ljusrosa täckjackor på kvinnor i 40-års åldern.* 2-5 ungar med olika män.
    WT-eliten tar också första bästa chans att få visa upp sin fula nuna i någon av våra kvalitetskvällstidningar. Det handlar ofta om hur katastrofalt det är att man köpt hem en limpa som råkar vara möglig, eller nåt annat som är av stort intresse för oss vanliga dödliga. Reportaget innehåller alltid en bild av "offret" med en gravallvarlig min med den defekta produkten stadigt i händerna.
  • Petit Coeur

Säger stolt: "Jag har då aldrig läst en bok i hela mitt liiiv!"

• Petit Coeur

Alternativt "Aldrig JOBBAT en dag i hela mitt liv"

• Sobril

Petit Coeur skrev 2007-08-30 22:41:28 följande:

Säger stolt: "Jag har då aldrig läst en bok i hela mitt liiiv!"
    Eller säger stolt: Jag tycker Liza Marklund ska få årets nobelpris.

Är det inte också väldigt WT att stava Liza med z?
  • Petit Coeur

Torkade rosor, tjusigt arrangerade på furuskåpet från Jysk... *Jaadå, haft det med*

• Petit Coeur

Fejkade märkesväskor/ plånböcker... Gjorda avtyp gamla gummistövlar och inhandlade på Gran Canaria...

• Petit Coeur

Nä, hörni! Dags för slafen! Tack för många goda skratt! Natti, natti!

Svar på tråden Vad är White trash för dig?