• Minelly

Vad är White trash för dig?

Det skrivs, speciellt på FL, väldigt mycket om White Trash. Vad är egentligen WT enligt dig? Ett namn, ett uttryck, ett beteende, ett klädesplagg?

Låt oss sammanställa en lista med faktorer en gång för alla.

• Svar på tråden Vad är White trash för dig?
  • Frantic

Foppa-tofflorna åker av, och på åker billiga remsandaletter från ZARA, som försöker se ut som Carrie Bradshaw-dojjor, men inte riktigt lyckas.

Rosana skrev 2007-08-30 17:27:47 följande:
    Petit Coeur; När Lenita "släpper loss", alltså runt barnbidrag (ungarna är hos sina farsor i helgen - så jävla skönt! Kom å förtoppa hos mig! Hamed har fixat massa dricka" - så är det INGEN i kvarteret som kan värja sig för E-Type* "HERE WE GO"!!
  • Petit Coeur

Lenita, moahahahaha... Klockrent!

• Knutkerstin

Mina löjliga fördomar ser ut såhär:
    (Utan att ha läst hela tråden innan)

En WT för mig har/är/gör:
    - Färgglada Tribal-tatueringar.
    - Reptiler och insekter som husdjur.
    - Glasbord i vardagsrummet (Ja, glasskivor på de flesta möblerna i hemmet faktiskt).
    - Röker inomhus/i bilen.
    - Röker under graviditet.
    - Äter nästintill enbart halvfabrikat.
    - Använder överdrivet mycket utropstecken och skriver gärna inlägg, mail och sms utan varken komma eller punkt.
    - Buffaloskor.
    - Krångliga stavningar på sina barns namn
    - Flera stycken trasiga bilar med punktering i trädgården.
    - Blonderat hår med 5 cm utväxt (tjej) spikes-frisyr (kille).

And so on....

(Glöm nu inte bort glimten i ögat och ta INTE åt dig. Jag känner ju faktiskt inte dig, vem du än är som kan haka upp dig på detta)

• Elsans

Haha, "mycket mer mänsklig" HAHA! britney är ju wt ut i fingerspetsarna! jerry williams känns jävligt wt också och att analysera "vad-fan-han-nu-heter" med: "jag vet vad hon heeeeeter, men jag kallar henne tesss tessss tesssss" och komma fram till (gärna på fyllan) att det är bland det djupaste de hört någonsin.

• Rosana

Frantic; " WT-personen rakar av sig allt könshår för att det Skall vara så" *skrattar och klöks*
    WT-personen har oftast även en piercing i 2ja-du-vet-var" , för att det skall vara så.

• Petit Coeur

*försöker slita mig* *får inget gjort* *onda männsiskor som upptar all min tid* *s*

• Rosana

Frantic; "Billiga remsandaletter från ZARA"?? "Nä där har jag fan inte råd å handla, för helvete! Vet du va' jag får ut av jävvla F-kassan nu...Men du - tips" På Skopunkten får du får du för samma pris! Där köpte jag dom där svarta stiletterna du vet..")

• Elsans

Peter Lemarc, är det han som har gjort den?

F.ö är det WT att alltid säga "han" istället för "honom" tex. jag ska ge kaktusen till han, jag gillar han. fast det kanske bara är på uppländska?

• Namaste72

Om man har 450 000 i gemensam inkomst, den ena är doktor i fysik och den andra journalist, bor i en tvåmiljonersvilla och spelar golf.....men har en raggarbil i garaget och åker på cruising och bilträffar och lyssnar på country och Elvis och dansar linedance?

Är man en WT in disguise då?

• Rosana

Petit Coeur och alla andra roliga här...Ja, försöker också slita mig..."får väl masa ut i köket dårå och koka lite jävla makaroner till ungarna, för det är fan vad de kvider liksom..." Men det är SVÅRT! Hoppas tråden håller i sig, för jag ser fram emot fler roliga (men ack så sanna???) definitioner av vad som är WT!! Så otroligt kul! Har skrattat duktigt!

Svar på tråden Vad är White trash för dig?