• Minelly

Vad är White trash för dig?

Det skrivs, speciellt på FL, väldigt mycket om White Trash. Vad är egentligen WT enligt dig? Ett namn, ett uttryck, ett beteende, ett klädesplagg?

Låt oss sammanställa en lista med faktorer en gång för alla.

• Svar på tråden Vad är White trash för dig?
  • Elsans

Ointresserade, oallmänbildade låginkomsttagare/socialbidragstagare/sjukskrivna för något som inte är sant. Mamman heter typ Carita och har vitblonderat hår med en rejät utväxt. Pappan heter tex conny och har ölmage, använder linne och har bilen som enda intresse. Båda röker hela tiden och överallt och är mer eller mindre överviktiga. Ungarna är ouppfostrade och heter tex tindra (thindra) eller kevin (cewin). Till finmiddag på fredagarna äter de pizza eller pommes med påsbearnaise. Hemmet är inrett i 90-tals stil. självklart har de minst en hund de inte kan hålla ordning på.

• Petit Coeur

Vad heter föräldrarna? Kicki och Tyrone? Anki (alternativt Ankan) och Kenta? Sussie och Steve?

• DrottGirl
    Rosana skrev 2007-08-30 16:48:48 följande:
    Petit Coeur; Hahahahahah!!!!! och gamla slitna skinnsoffor i mintgrönt, även det á la 1989 ("men jag tycker fan att soc kunde hjäpla med ny!har fan inte råd själv!Ska snacka med min soctant på tisdag). En kamphund ja, och en katt och någon slags ödla också...Ett smärre zoo, som ingen engagerar sig i.
    Skrattande*skrattar så jag gråter* den där dj-vla ödlan hahaha - min granne hade en sån och 2 pytonormar i ett terrarium i v-rummet m låtsasblommor på

och det där m soctanten, haha det e ju så de låter!

en sak till, på dagarna sitter de på gården m alla sina ungar springandes hejvilt omkring " Kevin sluta så Tyra (amerikanskt uttal) "jag blir sååå galen på honom han lyssnar aldrig på mig" o så tar man lite fler djupa halsbloss och puffar ut röken i rökringar. och alla beklagar sig över "de andra" soctanten, " han i korvmojen som e såå dj-vla slemmig, har desutom hört att Tessan och monka vart m honom, asså det var typ när Nicko åkte in du vet"

har du en cigg till förresten...
    gravid m BF 16 dec
  • Rosana

Petit Coeur; "Ungarna" ja! Haha! Melizza har 10 år, har ingen jacka på vintern ("vaddå, du den ungen fryser fan aldrig!") men stövlar från Skopunkten med kilplatå-klack och blonda hemmagjorda slingor i håret ("Du vet hon tjatade så in i bängen, när hon såg mig fixa slingor!Måste liksom bara få käft på' na")

• rosita333

Petit Coeur skrev 2007-08-30 17:02:57 följande:

Rosita! Och när mamma vill piffa till sig lite extra drar hon på sig sina gamla trotjänare moccastövlarna med fransar. detta över ett par vita tights som är så tunna att celluliterna lyser igenom. För att dölja detta har hon en over size t-shirt på sig. Det hade varit helt OK om det inte var makens "Öl byggde denna vackra kropp" T-shirt...
    Ja självklart, då tror hon att hon är hetast i stan:) Dessutom gör familjen aldrig (obeservera aldrig!) något kul ihop. Deras semester består av ett besök på den lokala pizzerian.
  • DrottGirl
    Petit Coeur skrev 2007-08-30 17:04:44 följande:
    Vad heter föräldrarna? Kicki och Tyrone? Anki (alternativt Ankan) och Kenta? Sussie och Steve?
    *kan knappt andas längre, hahaha* du prickade rätt på 3 av namnen bland gamla grannen och hennes umgänge, hahaha
    gravid m BF 16 dec
  • rosita333

Petit Coeur skrev 2007-08-30 17:04:44 följande:

Sussie är givet!hahaha
  • Elsans

Mjukisbyxor, soctantsprat vid lekparken, skopunkten. *nickar instämmande*

+att en utekväll har de på byns pizza (obs pizza och inte pizzeria) där de blir dyngraka på öl och fjortisbråkar.

• Rosana

Drottgirl; VARFÖR?? Ska de ha så mycket (kräl)underliga djur??? Ormar och ödlor och..?

Sitter på gården, degar, röker bland andra WT-personer- "ungarna" springer omkring..
    " Ska anmäla Chestity till en modellagentur nu. Tror fan hon kan får jobb, du! Vet hur många som har sagt det till mig? Att hon kunde bli sån barnmodell? Ska anmäla henne, men måste fan vänta till nästa vecka, kostar typ 2000") ...

Svar på tråden Vad är White trash för dig?