• Minelly

Vad är White trash för dig?

Det skrivs, speciellt på FL, väldigt mycket om White Trash. Vad är egentligen WT enligt dig? Ett namn, ett uttryck, ett beteende, ett klädesplagg?

Låt oss sammanställa en lista med faktorer en gång för alla.

• Svar på tråden Vad är White trash för dig?
  • Frantic

OK jag tog i lite, jag låtsas att jag har mer i sjukpeng än vad jag har. *drar skämspåsen över huvudet*

Rosana skrev 2007-08-30 17:33:38 följande:
    Frantic; "Billiga remsandaletter från ZARA"?? "Nä där har jag fan inte råd å handla, för helvete! Vet du va' jag får ut av jävvla F-kassan nu...Men du - tips" På Skopunkten får du får du för samma pris! Där köpte jag dom där svarta stiletterna du vet..")
  • DrottGirl

hahaha!

mannen i familjen kommer hem, slänger av sig skorna coh skriker på kärringen  "aaaaanki . va fan gör Kevins skro och jacka på gården - jag snubblade ju för f-n över dem! *tror ni han tog in dem?* går sen in i köket passerandes datorn som står i hallen *temporärt de ska ju vinna på lotto o flytta till större snart* och sätter på den. tar ut en öl ifårn kylen, rapandes suckandes och fisandes - konstant klagande på den dj-vla röran som e där hemma medan han ökar på den m de skitiga jobbarkläderna *jobbar svart som snickare*

frun i familjen tittar ut ifrån sovrummet, nyblonderat hår och m halva håret i rastaflätor som Sussi håller på o fixa *hon e skiiitbra på sånt* hoppas de blir klara till helgen bara, Jensa och Carita ska sjugna på puben då! tittar man på henne så ser man ett antal taueringar *inte svårt hon har ju kort trikåkjol på sig* och hon säger "älsklign, Kajan ringde,  han kan gadda mig på fredag men då får du f-n ta ungarna, kan inte ha m dem där vil inte att de ska se musen *japp tatuering på venusberget på gång* eller hur Kajan leker m den och så garavar alla åt det ekivoka kämtet....

äldsta dottern har flyttat hemifrån, va f-n jag menar hon var ju redan 16 år så vad skulle hon göra där liksom? lilltjejen bor m sin pappa - *bara för att han e en sån dj-vla galning liksom* och tvillingarna e de du ser som just nu nakna hoppar runt på gården och bussar hunden på varandra och andra ungar....

gravid m BF 16 dec
  • DrottGirl
    Rosana skrev 2007-08-30 17:24:05 följande:
    Petit Coeur; "Robotarna"...skrämmande! DrottGirl: *skrattar så jag kräks IGEN* Och jag som tyckte den sär WT-bruttan i Little Britain hade svada...men du beskriver ju HENNE, fast i svensk tappning, eller hur??
    hon finns!!!!
    gravid m BF 16 dec
  • DrottGirl
    Petit Coeur skrev 2007-08-30 17:26:18 följande:
    Drottgirl: *kvider* Undrar om vi bott på samma ställe? Jarmo/ Steve/ Tyrone har utvecklat sitt bilintresse till att involvera "ljudtävlingar" och ställer stolt upp bagageluckan till 240 för att demonstrera baslådorna...Ankan är lite mer vidsynt än sina väninnor och ses lite som en gourmet, hon äter nämligen "laangoschar" på marknaden inte bara en mos med räksallad.När familjen slår på stort så stuvar man in hela familjen och drar tillsammans med sina vänner i karavan ner till GBG för att gå på Liseberg. Eddie Medusa på högsta volum och vargsvansen stolt fladdrandes från antennen... Det är sommar det!
    hahah. japp det måste vi ha gjort!!!
    gravid m BF 16 dec
  • Madrigalen

Såna där tygaffischer med motiv föreställande vargar/indinahövdingar/enhörningar känns väldigt wt tycker jag

• Madrigalen

indianhövdingar ska det stå

• Rosana

Hanya72; Hahaha! Den sortens WT-personer har jag träffat i Falsterbo!! Det är de som bor i "De vräkiga Dallas-villorna, med fontän vid uppfarten och trippelgarage för alla bilarna..."! Pengar har de lyckats med, men ränderna går aldrig ur!

Frantic; "Ah men va fan! vaddå?? Får du ut mer än jag eller vad jiddrar du om.Vilket jävla distrikt tillhör du då, Centrum eller ???"

• Frantic

Över huvud taget att ha en dragning till indianer, delfiner, älvor och annat tjafs, är jääävligt WT.

Att dessutom ha glittrande animationer på sin FL-pres, och kanske t.o.m. en glittrande indian, oj oj oj...

Vipera berus skrev 2007-08-30 17:42:08 följande:

Såna där tygaffischer med motiv föreställande vargar/indinahövdingar/enhörningar känns väldigt wt tycker jag
  • DrottGirl
    Rosana skrev 2007-08-30 17:39:08 följande:
    Petit Coeur och alla andra roliga här...Ja, försöker också slita mig..."får väl masa ut i köket dårå och koka lite jävla makaroner till ungarna, för det är fan vad de kvider liksom..." Men det är SVÅRT! Hoppas tråden håller i sig, för jag ser fram emot fler roliga (men ack så sanna???) definitioner av vad som är WT!! Så otroligt kul! Har skrattat duktigt!
    I hear You!

"måste hem o ta hand om ungen - ringer heeeela tin' och stör mig  - men va f-n jag jobbar ju liksom! kan inte bara dra sådär, dessutom ska jag träffa Sussi dör  några limpos cigg somhonkritat av mig förut- äh, va f-n nu ringer hon igen, får väl dra då cehfen ska ändå inte bry sig lixom, vaddå har ni sett hur han ser ut? värsta kostymnissen- sitter bergis o käkar ostro i jacuzzin på kvällarna dj-vla homo..."

syns senare brudar har duktigt m kramp i magen nu!
    gravid m BF 16 dec
  • Madrigalen

WT=bygga sin världsbild på det man läst i kvällspressen

Svar på tråden Vad är White trash för dig?