Vad är White trash för dig?
Det skrivs, speciellt på FL, väldigt mycket om White Trash. Vad är egentligen WT enligt dig? Ett namn, ett uttryck, ett beteende, ett klädesplagg?
Låt oss sammanställa en lista med faktorer en gång för alla.
Det skrivs, speciellt på FL, väldigt mycket om White Trash. Vad är egentligen WT enligt dig? Ett namn, ett uttryck, ett beteende, ett klädesplagg?
Låt oss sammanställa en lista med faktorer en gång för alla.
OK jag tog i lite, jag låtsas att jag har mer i sjukpeng än vad jag har. *drar skämspåsen över huvudet*
hahaha!
mannen i familjen kommer hem, slänger av sig skorna coh skriker på kärringen "aaaaanki . va fan gör Kevins skro och jacka på gården - jag snubblade ju för f-n över dem! *tror ni han tog in dem?* går sen in i köket passerandes datorn som står i hallen *temporärt de ska ju vinna på lotto o flytta till större snart* och sätter på den. tar ut en öl ifårn kylen, rapandes suckandes och fisandes - konstant klagande på den dj-vla röran som e där hemma medan han ökar på den m de skitiga jobbarkläderna *jobbar svart som snickare*
frun i familjen tittar ut ifrån sovrummet, nyblonderat hår och m halva håret i rastaflätor som Sussi håller på o fixa *hon e skiiitbra på sånt* hoppas de blir klara till helgen bara, Jensa och Carita ska sjugna på puben då! tittar man på henne så ser man ett antal taueringar *inte svårt hon har ju kort trikåkjol på sig* och hon säger "älsklign, Kajan ringde, han kan gadda mig på fredag men då får du f-n ta ungarna, kan inte ha m dem där vil inte att de ska se musen *japp tatuering på venusberget på gång* eller hur Kajan leker m den och så garavar alla åt det ekivoka kämtet....
äldsta dottern har flyttat hemifrån, va f-n jag menar hon var ju redan 16 år så vad skulle hon göra där liksom? lilltjejen bor m sin pappa - *bara för att han e en sån dj-vla galning liksom* och tvillingarna e de du ser som just nu nakna hoppar runt på gården och bussar hunden på varandra och andra ungar....
Såna där tygaffischer med motiv föreställande vargar/indinahövdingar/enhörningar känns väldigt wt tycker jag
indianhövdingar ska det stå
Hanya72; Hahaha! Den sortens WT-personer har jag träffat i Falsterbo!! Det är de som bor i "De vräkiga Dallas-villorna, med fontän vid uppfarten och trippelgarage för alla bilarna..."! Pengar har de lyckats med, men ränderna går aldrig ur!
Frantic; "Ah men va fan! vaddå?? Får du ut mer än jag eller vad jiddrar du om.Vilket jävla distrikt tillhör du då, Centrum eller ???"
Över huvud taget att ha en dragning till indianer, delfiner, älvor och annat tjafs, är jääävligt WT.
Att dessutom ha glittrande animationer på sin FL-pres, och kanske t.o.m. en glittrande indian, oj oj oj...
Vipera berus skrev 2007-08-30 17:42:08 följande:
WT=bygga sin världsbild på det man läst i kvällspressen