Inlägg från: Frantic |Visa alla inlägg
  • Frantic

Vad är White trash för dig?

WT-personer har låg utbildning, har antingen slutat direkt efter nian, eller gått någon praktisk yrkesinriktad linje på Gymnasiet, typ inriktat på verkstadsindustrin eller vård och omsorg. WT-personen är dåligt insatt i politik och röstar mer på magkänsla och vad omgivningen säger än att de tar reda på faktra själva. WT-personerna läser skräplitteratur, typ Sagan om Isfolket eller Liza Marklund och skäms inte att låta dessa böcker stå framme i bokhyllan så att gäster ser dem.

WT-personen ger sina barn namn med udda stavning, gärna extra h eller z istället för s. Amerikanska namn är alltid bra, förresten ALLT från USA är toppen, mat, öl, filmer, TV-serier, bilar, kläder m.m.

WT-mamman tar hål i sina döttrars öron när de är små, för att "man gör så" och hon tycker att det är gulligt.

WT-personen rakar av sig allt könshår för att det "Skall vara så".

• Frantic

Foppa-tofflorna åker av, och på åker billiga remsandaletter från ZARA, som försöker se ut som Carrie Bradshaw-dojjor, men inte riktigt lyckas.

Rosana skrev 2007-08-30 17:27:47 följande:
    Petit Coeur; När Lenita "släpper loss", alltså runt barnbidrag (ungarna är hos sina farsor i helgen - så jävla skönt! Kom å förtoppa hos mig! Hamed har fixat massa dricka" - så är det INGEN i kvarteret som kan värja sig för E-Type* "HERE WE GO"!!
  • Frantic

OK jag tog i lite, jag låtsas att jag har mer i sjukpeng än vad jag har. *drar skämspåsen över huvudet*

Rosana skrev 2007-08-30 17:33:38 följande:
    Frantic; "Billiga remsandaletter från ZARA"?? "Nä där har jag fan inte råd å handla, för helvete! Vet du va' jag får ut av jävvla F-kassan nu...Men du - tips" På Skopunkten får du får du för samma pris! Där köpte jag dom där svarta stiletterna du vet..")
  • Frantic

Över huvud taget att ha en dragning till indianer, delfiner, älvor och annat tjafs, är jääävligt WT.

Att dessutom ha glittrande animationer på sin FL-pres, och kanske t.o.m. en glittrande indian, oj oj oj...

Vipera berus skrev 2007-08-30 17:42:08 följande:

Såna där tygaffischer med motiv föreställande vargar/indinahövdingar/enhörningar känns väldigt wt tycker jag
  • Frantic

Hahaha, vilken klockren svenne-mardröm! Huga! Det värsta är att de FINNS de här människorna.

Petit Coeur skrev 2007-08-30 21:56:10 följande:

*hi, hi, hi* Klippa ut fina bilder på brudklänningar, kungafamiljen och andra kändisar och klistra in i sin egen "scrapbook" (läs kollegieblock), att vara 45 bast och ta hål i näsan samtidigt som minstingen, tatuerad ros på skuldran alternativt panter som klöser sig fast på skinkan, aldrig ha ätit fläskfilé på VECKODAG, inte låta ungarna dricka apelsinjuice "eftersom vi inte är gjorda av pengar" men däremot ha skafferiet fullt av läsk, aldrig ha haft frukt hemma, gapa åt ungarna när de röker fimpar ur mammas askkopp på spisen, familjens 15-åriga tös som har rosa mysbyxor med häng så att stringen syns och "Diva" tryckt på byxbaken och ett "diamant" Playboyhalsband. Till detta ett par "UGGstövlar" (oberoende årstid alternativt fin paljettopp, mysisar instoppade i tubsockar samt badtofflor...
  • Frantic

Jag har precis tagit ett nytt Finax-telefonlån så att jag och Thobiaz kan köpa den där duschkabinen med ångmunstycken, radio och telefon, så jäkla frään. Men den kommer Tindra och Kevin inte få använda!

Svar på tråden Vad är White trash för dig?