Vad är White trash för dig?
Det skrivs, speciellt på FL, väldigt mycket om White Trash. Vad är egentligen WT enligt dig? Ett namn, ett uttryck, ett beteende, ett klädesplagg?
Låt oss sammanställa en lista med faktorer en gång för alla.
Det skrivs, speciellt på FL, väldigt mycket om White Trash. Vad är egentligen WT enligt dig? Ett namn, ett uttryck, ett beteende, ett klädesplagg?
Låt oss sammanställa en lista med faktorer en gång för alla.
WT för mig är FL!
Glömde det ultimata WT-plagget. Sån där tröja som det står "bebis" på magen på
Den skriker det WT-mamma om.
Kom på en till: att få skyhöga telefonräkningar för att man ringt in till dessa jävla tävlingsprogram på tv, där varje samtal kostar typ tio spänn.
Ha ha, jag dör av skratt.
WT för mig är en mamma i skitiga joggingbyxor, trasiga jobbingskor och smutsigt hår som sitter på Burger King med sina 6 barn och stirrar tomt framför sig samtidigt som hon slukar burgare efter burgare.
WT för mig är vuxna som går i myskläder utanför hemmet...
WT för mig är vuxna som går i myskläder utanför hemmet...
*hi, hi, hi* Klippa ut fina bilder på brudklänningar, kungafamiljen och andra kändisar och klistra in i sin egen "scrapbook" (läs kollegieblock), att vara 45 bast och ta hål i näsan samtidigt som minstingen, tatuerad ros på skuldran alternativt panter som klöser sig fast på skinkan, aldrig ha ätit fläskfilé på VECKODAG, inte låta ungarna dricka apelsinjuice "eftersom vi inte är gjorda av pengar" men däremot ha skafferiet fullt av läsk, aldrig ha haft frukt hemma, gapa åt ungarna när de röker fimpar ur mammas askkopp på spisen, familjens 15-åriga tös som har rosa mysbyxor med häng så att stringen syns och "Diva" tryckt på byxbaken och ett "diamant" Playboyhalsband. Till detta ett par "UGGstövlar" (oberoende årstid alternativt fin paljettopp, mysisar instoppade i tubsockar samt badtofflor...