Petit Coeur skrev 2007-08-30 22:06:53 följande:
Hennatatueringar, tandsmycken (haft ett själv *skäms*), Simpsons samlingsbox, bara furumöbler inhandlade på Jysk -87, på alla bilder inlagda i bildgalleriet på FL syns en obäddad säng med gräsliga lakan (*kollar snabbt mina egna bilder*), bilder på saker som ska säljas på Blocket ser ut som de tagits i en knarkarkvart, tygblommor och kaktusar. Den ultimata WT utsmyckningen måste vara att pynta med "fina" vinflaskor med ljusstumpar i alternativt spara på "dyra" spritflaskor (tomma naturligtvis) och ha som statussymbol i barskåpet. Inen lagavulin doch utan en hederlig gammal Absolut inhandlad på den enda semesterresan till KOS-94.Kom igen gott folk! Mer kan ni! Inte kan detta underbara ämne vara uttömt?
haha - mitt i prick! dessa sparade "dyra" spritflaskor...
har ni tänkt på att WT männen nästan alltid dricker årgångswhiskey som de gärna talar om för andra att de minsann dricker, sen att de sparar Bowmore eller Glenn fiddish kartongen bara för att visa säger ju allt... de har lyckats köpa en elelr fått en som betalnign mot ett svart jobb och sen ska det skrytas...
de yngre WT åker INTE till Ullared, furuviks djurpark etc m hyresgästföreningen då det anses var så oerhört traschigt - o såna e ju inte dem!!
Wt sätter sig hellre i en skrotfärdig volvo 240 m plysch tärningar och wonderbaums *ryser! än åker pendeltåg - för det e ju sååå traschigt - som om inte vi hade pengar liksom...
WT har alltid fredagsmiddag m bearnesauce, kotletter eller revbensspjäll samt pommes frites eller potatiskroketter från willys - "hemlagat" -jag menar man kan ju inte äta junkfood varje dag...
storpack m bob/eldorado apelsinjuice samt äckliga sturtglassar igfrån glassbilen finns alltid att tillgå om nu inte hellre barnen vill ha rostbröd som köps i 4-dubbla storpack och äts konstant - färdiga plättar til middag och maten är biff! nej vänta, en o en annan Billys panpizza ska hitta ned i magen med innan det e dags för ytterligare ne glass.
WT mannen är ofta spelmissbrukare, är det inte på den lokala pubens enarmade banditer så är det på V65 i kiosken eller hemma vid datorn (PS2, Xbox etc) spelandes World of Craft eller ngt annat liknande spel...
Wt mannen jobbar nästan uteslutande svart - de som jobbar vitt e ena dj-vla amatörer fatar de inte att staten äter upp deras pengar? jag skulle aaaaaaldrig knega för det det här dj-vla kapitalistiska landet. men sen när de skada i det svart jobbet ja då ska minsann staten betal ut sjukpenning och f-n ta dem om de inte gör det - det är min rättighet som medborgare att få sjukpenning!.... suck...