Inlägg från: Elsans |Visa alla inlägg
  • Elsans

Vad är White trash för dig?

Ointresserade, oallmänbildade låginkomsttagare/socialbidragstagare/sjukskrivna för något som inte är sant. Mamman heter typ Carita och har vitblonderat hår med en rejät utväxt. Pappan heter tex conny och har ölmage, använder linne och har bilen som enda intresse. Båda röker hela tiden och överallt och är mer eller mindre överviktiga. Ungarna är ouppfostrade och heter tex tindra (thindra) eller kevin (cewin). Till finmiddag på fredagarna äter de pizza eller pommes med påsbearnaise. Hemmet är inrett i 90-tals stil. självklart har de minst en hund de inte kan hålla ordning på.

• Elsans

Mjukisbyxor, soctantsprat vid lekparken, skopunkten. *nickar instämmande*

+att en utekväll har de på byns pizza (obs pizza och inte pizzeria) där de blir dyngraka på öl och fjortisbråkar.

• Elsans

Haha, jag DÖÖÖR!!

Glömde skriva tidigare att fjortisbråken ALLTID slutar med att de grovhånglar med tungorna utanför, gärna medan de dansar tryckare till tomas ledin...

• Elsans

Haha, "mycket mer mänsklig" HAHA! britney är ju wt ut i fingerspetsarna! jerry williams känns jävligt wt också och att analysera "vad-fan-han-nu-heter" med: "jag vet vad hon heeeeeter, men jag kallar henne tesss tessss tesssss" och komma fram till (gärna på fyllan) att det är bland det djupaste de hört någonsin.

• Elsans

Peter Lemarc, är det han som har gjort den?

F.ö är det WT att alltid säga "han" istället för "honom" tex. jag ska ge kaktusen till han, jag gillar han. fast det kanske bara är på uppländska?

• Elsans

Födelseanonser! haha!! *nickar instämmande* "åååh, du har blivit så stor nu lilla leham. ett helt halvår! mamma carita och pappa steve är så stolta över sin bebbe. vi lav jo"

• Elsans

ÅÅh, glitterlack!! finns det fler färger!? skulle vilja ha turkost varannat finger och rosa varannat.

• Elsans

Rosana: Faan va schyrre!! det tycker jag fanimig att han kan unna dig, så jävla synd som det blir om dig om sjukskrivningen inte blir förlängd! vi kan dricka gredos (värsta lyx-vinjot) medans och ungarna kan få dillchips, Lheham och nhova äter nästan alltid det till middag (när de inte nöjer sig med att tugga i sig mina och gubbens cigarettfimpar). Skitbilligt och lättlagat. duger det för dina ungar? får använda tippex tills vidare, kan ju skrapa av lite glitter på dem från mediamöbeln.

Svar på tråden Vad är White trash för dig?