• Minelly

Vad är White trash för dig?

Det skrivs, speciellt på FL, väldigt mycket om White Trash. Vad är egentligen WT enligt dig? Ett namn, ett uttryck, ett beteende, ett klädesplagg?

Låt oss sammanställa en lista med faktorer en gång för alla.

• Svar på tråden Vad är White trash för dig?
  • Petit Coeur

Rosana: *rodnar klädsamt under Rimmels brunkräm*

• Minelly
    mary k skrev 2007-08-31 16:10:15 följande:
    det var ju just d jag fråga,,iom d inte stod nåt om ironi ilägget
    Oj, du har några sidor att ta igen.
  • Petit Coeur

Åsa: Annars kan man typ göra sin egen franska manikyr med typ tippex jöh... *S*

• Petit Coeur

Skönt att se dig tillbaka Minelly!

• Matheus mamma
    Rosana skrev 2007-08-31 16:25:59 följande:
    Matheus mamma; Tack! Men om du läser hela tråden så finns det de som skrivit ännu bättre...! Kolla bla DrottGirls och Petit Coeurs inlägg - jag skrattade så att jag hade ont i magen halva natten!"
    Nice, jag ska kolla det sen. Sitter på jobbet och kan inte läsa hela tråden.
    Sarahs lyx och lantblogg
  • Minelly

Rosana: Jag hade gärna hängt med till sjukan ikväll, har såååå j-vla ont i ryggen, så jag skulle helt klart behöva recept på lite painkilers. Kanske Evert kan ordna det i Polen *måste fråga*. Men tyvärr har jag lovat Zizzi att hjälpa henne att flytta. Hon och Evert har gjort slut, IGEN! Han var otrogen med Sussi. Rotweilern Devil, kom på dem i sänghalmen.

• Matheus mamma
    Petit Coeur skrev 2007-08-31 16:38:14 följande:
    Åsa: Annars kan man typ göra sin egen franska manikyr med typ tippex jöh... *S*
    Det är fan sant! Jag såg det en gång! Herregud!
    Sarahs lyx och lantblogg
  • Minelly

PAINKILLERS, ska det ju vara.....

• Matheus mamma

Hahaha! Åh vad kul tråd!!!!!!!!!!!

Sarahs lyx och lantblogg
  • Rosana

Åsa MA och Ptit Coeur, när min sjukskrivning går ut, fall jag inte får förlängning då rå (fast det borde jag ju, för jag e j***gt sjuk, men i vart fall..), så ska jag F'n ta mig BEGÄRA att A bekostar en sån där utbildning till nagelteknolig till mig!! Sen fixar jag era naglar gratis!

Svar på tråden Vad är White trash för dig?