• Minelly

Vad är White trash för dig?

Det skrivs, speciellt på FL, väldigt mycket om White Trash. Vad är egentligen WT enligt dig? Ett namn, ett uttryck, ett beteende, ett klädesplagg?

Låt oss sammanställa en lista med faktorer en gång för alla.

• Svar på tråden Vad är White trash för dig?
  • Rosana

Minelly; Det känns j---gt mycket mot mina principer att låta Evert hämta oss från sjukan, med tanke på hur han behandlar Zizzi1....*tankepaus* ..Men okej rå, för den här gången kan han göra det, DrottGirl pallar inte åka kommunalt mer idag.

• Minelly

Nänä, lita inte på detaljer från Sunshine. Hon är bara avundsjuk på Sussi. Hon har alltid velat ha Evert för sig själv. Ända sedan han var ihop med Destiny.....

• amraimer

*Skrattar ihjäl mig* Underbar tråd! Mer!!

Var försiktig med vad du önskar -det kan slå in!
  • DrottGirl
    Petit Coeur skrev 2007-08-31 16:33:43 följande:
    Rosana: *rodnar klädsamt under Rimmels brunkräm*
    åååh, har du lite till mig med - den  eju så sjukt bra!

jag har köpt deras nya mascara så shit vad folk kommer att se mina ögofransar idag, det var skitbrapris, bara 40kr för 2!
    gravid m BF 16 dec
  • Minelly
    Rosana skrev 2007-08-31 17:17:26 följande:
    Minelly; Det känns j---gt mycket mot mina principer att låta Evert hämta oss från sjukan, med tanke på hur han behandlar Zizzi1....*tankepaus* ..Men okej rå, för den här gången kan han göra det, DrottGirl pallar inte åka kommunalt mer idag.
    Han ville ändå inte hämta oss. Någon (Zizzi) har stoppat fullt med tjära i avgasröret på hans lastbil, så han och Darko och Lasse skulle fixa med det. Så jävla taskig är han, Evert. Skall aldrig mer mata hans katter när han köp på utlandet.....
  • elenitsa

En sak till, "smeknamn" som :
    Millan
    Berra
    Tessan
    Krille
    Marre
    Marren
    Leffe
    Svenne
    Tompa
    Kurtan
    mm....

• Rosana

Drottgirl; Ring Ratko och fråga om skjuts till sjukan. Kan han va fyllechaffis också sen, tror du? jag menar, jag e ju sjuk liksom, pallar inte gå hem.

• Minelly
    elenitsa skrev 2007-08-31 17:21:27 följande:
    En sak till, "smeknamn" som : MillanBerraTessanKrilleMarreMarrenLeffeSvenneTompaKurtanmm....
    eller namn som Kimmy, Benny, Johnny, Conny, Sonny och Ronny.
  • Minelly
    Rosana skrev 2007-08-31 17:23:01 följande:
    Drottgirl; Ring Ratko och fråga om skjuts till sjukan. Kan han va fyllechaffis också sen, tror du? jag menar, jag e ju sjuk liksom, pallar inte gå hem.
    Skulle inte Ratko på Dansbandsfestival ikväll?
Svar på tråden Vad är White trash för dig?