Vad är White trash för dig?
Det skrivs, speciellt på FL, väldigt mycket om White Trash. Vad är egentligen WT enligt dig? Ett namn, ett uttryck, ett beteende, ett klädesplagg?
Låt oss sammanställa en lista med faktorer en gång för alla.
Det skrivs, speciellt på FL, väldigt mycket om White Trash. Vad är egentligen WT enligt dig? Ett namn, ett uttryck, ett beteende, ett klädesplagg?
Låt oss sammanställa en lista med faktorer en gång för alla.
Minelly; Åh nej! Va det ikväll??! Trodde han skulle hänga med Steve på svartklubben och lira Texas Poker..Sh**t! Då e re problem, jag kan ju f-n inte gå ju! E förlamad ju!
haha ROLLE!!!
Minelly, Vaddå flakmoppen!!? Hallå! DrottGirl å jag tänkte ha korta jeanskjolarna å stövlar (du vet de från Skopunkten med porrklackarna!). Och du vet hur korta de kjolarna e - funkar inte att ha trosor under liksom, fattar du väl att vi inte kan åka på flaket då!?
Amen asså Rosana... Har inte Sunshines nya killes brorsas grannes son en såndär typ Epa? Fixa en halv pet HB till ungen så kör han säkert... Kan ju f*n va värt å slänga me ett paket rizlapapper och en Fanta citron å grogga på, bara han kör liksom? Ska vi skramla eller? Tror ungarna har lite småkrafs i spargrisarna, vafan tror de... att det ska sparas till nån j'vla ponny eller?
Åsen vettu Rosana... jag har sett typ hon Victoria Silvsedt... asså när hon har sådär korta kjolar så har hon inga trosor utan typ bara nåt plåster för... Ska ja ta me? Jag har inga såna typ hudfärgade plåster men för att tag sen fick man Disneyplåster på Donkan när man handla ... Tar med dem jöh!
Petit Coeur; Har bankat sönder ungarnas spargrisar för lääänge sen! Men okej rå..Har ju en hel del smuggelvodka som man kanske kunde muta Epa-killen med..? Å du, om du kommer heartbeak se efte sjuka, töm ungarnas spargrisar och ta med skrotet! Kan alltid va bra ju.
(J---a bortskämda ungar, tror de kan få allt typ! )
Rosana, Aaa vet... har sagt åt min yngsta att om hon ska hålla på å passa grannens ungar å f*n få betalt så får hon börja pröjsa hemma asså! Hon e iaf 13 bast liksååm... Själv var man ju självförsörjande då jöh... *tar på mig mer läppglans, jordgubbssmak, ur en såndär glascylinder med rullkula på*