Vad är White trash för dig?
Det skrivs, speciellt på FL, väldigt mycket om White Trash. Vad är egentligen WT enligt dig? Ett namn, ett uttryck, ett beteende, ett klädesplagg?
Låt oss sammanställa en lista med faktorer en gång för alla.
Det skrivs, speciellt på FL, väldigt mycket om White Trash. Vad är egentligen WT enligt dig? Ett namn, ett uttryck, ett beteende, ett klädesplagg?
Låt oss sammanställa en lista med faktorer en gång för alla.
Rosana: Asså dom har inte sånna där frenchnaglar som bara är typ vit utan dom är typ lite rosa... Ok? Man kan ju typ lägga på lite glitter och typ limma på nån pärla eller nåt.... Assnyggt! Jag fixar!
Födelseanonser! haha!! *nickar instämmande* "åååh, du har blivit så stor nu lilla leham. ett helt halvår! mamma carita och pappa steve är så stolta över sin bebbe. vi lav jo"
Petit Coeur skrev 2007-08-31 16:14:53 följande:
Åh, vad hemskt att avslöja sina fördomar utan att kunna vara anonym. Men kör till. Bla tjocka människor som röker och kör barnvagn och går på soc. (Hukar för alla slag som kommer att vina nu).
Petit Coeur; Tack, du e en pärla! Har glitterlack hemma, fick massor av majsan när hennes kille torskade för häleri! fattar inte va de snackar om! Vaddå du e väl inte ironisk eller nåt! Men pallar typ bry sig!
ÅÅh, glitterlack!! finns det fler färger!? skulle vilja ha turkost varannat finger och rosa varannat.
White Trash är ett uttryck för osäkra människor att känna sig bättre genom att generalisera och trampa på människor med andra värderingar än de själva.
Matheus mamma; Tack! Men om du läser hela tråden så finns det de som skrivit ännu bättre...! Kolla bla DrottGirls och Petit Coeurs inlägg - jag skrattade så att jag hade ont i magen halva natten!"
Mary K: För att underlätta för oss alla så tror jag det är lättare att man skriver när man INTE är ironisk i den här tråden... Tråkigt att du missuppfattat. Hoppas att du kan se det roliga i det om du läser igenom tråden.