Vad är White trash för dig?
Det skrivs, speciellt på FL, väldigt mycket om White Trash. Vad är egentligen WT enligt dig? Ett namn, ett uttryck, ett beteende, ett klädesplagg?
Låt oss sammanställa en lista med faktorer en gång för alla.
Det skrivs, speciellt på FL, väldigt mycket om White Trash. Vad är egentligen WT enligt dig? Ett namn, ett uttryck, ett beteende, ett klädesplagg?
Låt oss sammanställa en lista med faktorer en gång för alla.
Hello girls!! I'm back! Gud asså - fatta, jag tuppa' av! Låg helt avsimmad på golvet tills hundkräket väckte mig! Skiitläskigt! (Skrek mig blå i huvudet på Melizza! Hon fårf*n lära sig att rasta j***elskapet!) Så har jag fått lunginflamation också nu, apsjuk!
Nån mer än DrottGirl som hänger på till sjukan ikväll?? Blir ju roligare å vänta om man är fler typ, å sen blir det Heartbeak. Jorå DrottGirl, jag har allt möjligt smått å gott här, Steve och Ratko kom förbi en vända med smuggelsprit och CIGG!! Så gissa vem som bolmar nu!! *tar ett djupt halsbloss - får en rökhostattack*.
DrottGirl, kan jag låna din cerisa top ikväll? Du vet den man knyter nedanför tittsen? Vore skiitschysst, har inget rent.Kan inte tvätta, e ju sjuk ju.
Petit Coeur, kan du tjacka såna där lösnaglar "french..nånting.." på ÖverskottsBolaget till mig innan du kommer?
ähhh jag tycker man kan unna sig lite köpesprit, det finns ju vinotinto på tetra.
Jossebell; Sån överklass du e! men okej rå,svänger du om bolaget då ?
wt är för mig såna som röker när dom e gravida.
DOM e white trash!!
Petit Coeur skrev 2007-08-31 14:57:24 följande:
För mig betyder det ingenting då jag aldrig har hört det förr,endast här på fl för inte så länge sedan.
Men är dock så otroligt jevvla uttjatat och tråkigt löjligt.
mary k- hört talas om ironi?
Mary K. Men hallå? Har du läst tråden och liksom uppfattat känslan i den alls? *paff på riktigt*