• Minelly

Vad är White trash för dig?

Det skrivs, speciellt på FL, väldigt mycket om White Trash. Vad är egentligen WT enligt dig? Ett namn, ett uttryck, ett beteende, ett klädesplagg?

Låt oss sammanställa en lista med faktorer en gång för alla.

• Svar på tråden Vad är White trash för dig?
  • Rosana

Petit Coeur: (*skrattar så att jag kräks IRL*) Du e bäst ju!Ja, Ta med plåster, vill ju gå å skylta med hela härligheten...

• Petit Coeur

Ska man liksom ansa busken i kanterna runt plåstret? Eller bara plåstra över hela skiten? Kommer att gå åt hela paketet jöh! Nää, får fixa landningsbanan innan så det räcker med ett plåster... Måste akta piercingen bara... *s*

• Minelly
    Petit Coeur skrev 2007-08-31 17:47:15 följande:
    Ska man liksom ansa busken i kanterna runt plåstret? Eller bara plåstra över hela skiten? Kommer att gå åt hela paketet jöh! Nää, får fixa landningsbanan innan så det räcker med ett plåster... Måste akta piercingen bara... *s*
    Be gubben fixa rastaflätor istället.....
  • DrottGirl
    Petit Coeur skrev 2007-08-31 17:42:22 följande:
    Åsen vettu Rosana... jag har sett typ hon Victoria Silvsedt... asså när hon har sådär korta kjolar så har hon inga trosor utan typ bara nåt plåster för... Ska ja ta me? Jag har inga såna typ hudfärgade plåster men för att tag sen fick man Disneyplåster på Donkan när man handla ... Tar med dem jöh!
    har nu nåt m ior? tycker han e såå söt! typ min idol eller nå, vill faan inte ha nasse iaf!
    gravid m BF 16 dec
  • Rosana

Petit Coeur; När jag får underhållstödet nästa gång, ska jag faktiskt unna mig en Brazilian på salong!Bjussar dig med, bästis! För det e vi värda.

• DrottGirl

Men e det Palle som kör EPAN?? haha, då får vi åka gratis, han har jag vart m p hamnfesten förra året - asså det e inget o pröva eler så men killen e rätt just, han sjussar säkert gratis - jag ringer, vilka ska med nurå`???

gravid m BF 16 dec
  • Petit Coeur

Rosana: F'n va shyrre! Melizza klarar sig väl utn gympaskor i höst me liksom?

• Petit Coeur

Fy skäms Drottgirl! E inte han typ 16?

• DrottGirl

Rosaa - vad ska jag ha på mig upptill då? vill ju ha ngt som matchar lixom...

har fixat nya läderremmar till handlederna nu - sjukt snygga har tyyp 34 st nu!

gravid m BF 16 dec
Svar på tråden Vad är White trash för dig?