Vad är White trash för dig?
Det skrivs, speciellt på FL, väldigt mycket om White Trash. Vad är egentligen WT enligt dig? Ett namn, ett uttryck, ett beteende, ett klädesplagg?
Låt oss sammanställa en lista med faktorer en gång för alla.
Det skrivs, speciellt på FL, väldigt mycket om White Trash. Vad är egentligen WT enligt dig? Ett namn, ett uttryck, ett beteende, ett klädesplagg?
Låt oss sammanställa en lista med faktorer en gång för alla.
Petit Coeur: (*skrattar så att jag kräks IRL*) Du e bäst ju!Ja, Ta med plåster, vill ju gå å skylta med hela härligheten...
*kaffepaus*
Ska man liksom ansa busken i kanterna runt plåstret? Eller bara plåstra över hela skiten? Kommer att gå åt hela paketet jöh! Nää, får fixa landningsbanan innan så det räcker med ett plåster... Måste akta piercingen bara... *s*
Petit Coeur; När jag får underhållstödet nästa gång, ska jag faktiskt unna mig en Brazilian på salong!Bjussar dig med, bästis! För det e vi värda.
Men e det Palle som kör EPAN?? haha, då får vi åka gratis, han har jag vart m p hamnfesten förra året - asså det e inget o pröva eler så men killen e rätt just, han sjussar säkert gratis - jag ringer, vilka ska med nurå`???
Rosana: F'n va shyrre! Melizza klarar sig väl utn gympaskor i höst me liksom?
Fy skäms Drottgirl! E inte han typ 16?
Rosaa - vad ska jag ha på mig upptill då? vill ju ha ngt som matchar lixom...
har fixat nya läderremmar till handlederna nu - sjukt snygga har tyyp 34 st nu!