Vad är White trash för dig?
Det skrivs, speciellt på FL, väldigt mycket om White Trash. Vad är egentligen WT enligt dig? Ett namn, ett uttryck, ett beteende, ett klädesplagg?
Låt oss sammanställa en lista med faktorer en gång för alla.
Det skrivs, speciellt på FL, väldigt mycket om White Trash. Vad är egentligen WT enligt dig? Ett namn, ett uttryck, ett beteende, ett klädesplagg?
Låt oss sammanställa en lista med faktorer en gång för alla.
WT betyder EG ingenting för mej och jag hade inte hört ordet förrens jag reggade mej på FL . Men det är ett himla underligt uttryck enligt mej . Av flera olika anledningar .
1)De som använder sej av ordet WT som ett nedvärderande ord verkar tycka att endast namn som är klassiska , nordiska dvs "vita" namn är Ok och alla utländska , påhittade namnen ratas . Borde det då inte va dessa klassiska "vita" nordiska namnen som är _White_ Trash ????
2) Eftersom det ofta är amerikanska namn som kallas WT , är det då inte lite underligt att man använder sej av ett amerikanskt uttryck.
Flertalet amerikanska namn klassas ju som WT även i USA.
Haha, vilken kul tråd!! Vet inte om någon nämnt det, men enorma bokhyllor (med glasdörrar) utan en enda bok i, däremot porslinsfigurer och souvernirdockor, guldinramade foton på släkten och absolute music/ Mr Music-samlingen. Och naturligtvis VHS-filmerna i vinröda "skinnfodral".;-D
här har ni i alla fall en länk att suga lite på, om era barn behöver nya leksaker
www.trailertrashdoll.com/
Jag vet att den heter trailer trash, men kom igen, lite WT är de väl?!
Haha!! Nej just det, det får man inte. och det får gärna vara ett överkast i leopard-plysch eller något annat "vilt" som kronan på verket.
Buffaloskor, svarta stringtrosor under vita, tunna, tajta byxor, tokblonderat hår. Det är WT för mig
ojoj, eliisabet! Nu kliar det allt i fingrarna. Bara att hala fram finax-kortet och shoppa loss asså!
visst är det fina grejer? Gillar den gravida mamman som säger, pour me another im drinkin´ for two, hi hi
Eliisabet: HA ha ha!!! "Vad blev ditt trailer trash name"? Mitt blev Candy Bigass.