Vad är White trash för dig?
Det skrivs, speciellt på FL, väldigt mycket om White Trash. Vad är egentligen WT enligt dig? Ett namn, ett uttryck, ett beteende, ett klädesplagg?
Låt oss sammanställa en lista med faktorer en gång för alla.
Det skrivs, speciellt på FL, väldigt mycket om White Trash. Vad är egentligen WT enligt dig? Ett namn, ett uttryck, ett beteende, ett klädesplagg?
Låt oss sammanställa en lista med faktorer en gång för alla.
Att prata mkt slang och svära hela tiden samtidigt som man tuggar tuggummi och håller en cigg (om än otänd)i handen medan man sitter med fötterna uppe på sätet på bussen/spårvagnen är WT..
annat begrepp för FJORTIS?
ju men det finns ju vuxna som beter sig som fjortisar är dom "WT" då?
white trash / vitt slödder är för mig folk som har fördomar som ni i denna tråden har.
för mig är det NI som är WT.
människor som tror sig vara finare / bättre än andra bara för att de råkar ha mer pengar eller vara uppväxta i "fina" familjer eller lyckats gifta sig rika etc. och som grädde på moset så tycker ni att det är roligt att driva med dom ni anser vara WT.
göra sig rolig på andra människors bekostnad är så bara fruktansvärt omoget.
Att inte ha någon humor är WT för mig.
antar att ditt inlägg syftar på mig ;P
visst har jag humor, riktigt mycket humor tom
MEN jag gör mig inte rolig över andra och på deras bekostnad.
Och förresten, Locco.
Jag tror du är ganska ensam om din beskrivning och uppfattning av WT.....
.....människor som tror sig vara finare / bättre än andra bara för att de råkar ha mer pengar eller vara uppväxta i "fina" familjer eller lyckats gifta sig rika etc. och som grädde på moset så tycker ni att det är roligt att driva med dom ni anser vara WT.