Vad är White trash för dig?
Det skrivs, speciellt på FL, väldigt mycket om White Trash. Vad är egentligen WT enligt dig? Ett namn, ett uttryck, ett beteende, ett klädesplagg?
Låt oss sammanställa en lista med faktorer en gång för alla.
Det skrivs, speciellt på FL, väldigt mycket om White Trash. Vad är egentligen WT enligt dig? Ett namn, ett uttryck, ett beteende, ett klädesplagg?
Låt oss sammanställa en lista med faktorer en gång för alla.
japp!!! verkar inte bättre... *skäms lite*
men då kanske det inte gör nått att jag "driver" med andra WT´are???
Det var inte jättetydligt att det var ironi.
Tråden har ändå varit halvdöd ett tag.
men den va vaken ett tag iaf... *kul o se dig m Minelly *
minelly - mitt alter ego va ju delvis hämtat ur en gammal grannerfarenhet - fick höra ryktesvägen häromdagen att grannens man nu har fått träffat lagens långa arm då han fifflat m bokföringen i egna firman samt för innehav av narkotika... hon svarade m att kasta ut hans grejer genom fönstret skrikandes alla möjliga fula ord och sen beklaga sig på gården att han var dj-ligt klantig som åkte fast - hur ska de nu få in pengar ifrån hans svartjobb etc.... vad ska man säga... sorry men WT finns def i detta land - oavsett vad vi vll kalla det!
Exakt!
Du, jag, Rosana och Petit Couer har i alla fall samma upfattning om vad WT är.
Om du slår upp ordet i en ordlista så kommer du få svaret nedan:
En amerikansk hotellarvtagerska som nyligen suttit i fängelse samt en före detta popikon med två barn som nyligen rakat av sig håret och som är bästis med nyss nämnda hotellarvtagerskan.
WT enligt mig är helt klart FL folk!
Jag har FÅTT för mig skall det stå.
Med risk att låta elak men detta är nog något av det med wt:iga jag sett på länge, he he.
En rubrik här på FL; Min sambo ska flytta in med syrran!
Ha ha, mer wt än så är det svårt att bli.
Jo jag tycker synd om henne, det är säkert skitjobbigt och hon är nog en bra människa och allt sånt.