Vad är White trash för dig?
Det skrivs, speciellt på FL, väldigt mycket om White Trash. Vad är egentligen WT enligt dig? Ett namn, ett uttryck, ett beteende, ett klädesplagg?
Låt oss sammanställa en lista med faktorer en gång för alla.
Det skrivs, speciellt på FL, väldigt mycket om White Trash. Vad är egentligen WT enligt dig? Ett namn, ett uttryck, ett beteende, ett klädesplagg?
Låt oss sammanställa en lista med faktorer en gång för alla.
Och jag förstår dig.
Fast jag är en av dem som några sidor tillbaka hade väldigt kul när vi beskrev olika situationer ur en WT´s vardag.
WT är nog de enda som tycker att det är superpiffigt med leopardmönstrade tights, vita pumps och en lite längre stickad tröja med ett stort bälte i midjan. Till detta måste man så klart ha gigantiska fejkguldsmycken och en enorm tuperad hårman i nån onaturlig färg.
Tänk Peggy Bundy: http://blog.albundy.net/wp-content/peggystatue.jpg
jag kan roa mig på andras bekostnad då jag både haft pengar sen födseln OCH lyckats gifta mig rikt... sug på den du!!
så vad bryr jag mig om några sårade WT...
men om man nu är WT och sitter här och skämtar så skämtar man väll på inte på andras bekostnad utan på sin egen!?
verkar som om jag dödade denna tråd med mitt SUPER roliga inlägg
Om nu nån saknar dörmågan att förstå det, så var det självironi mitt tidigare inlägg var byggt på!
tjola hopp...l