Vad är White trash för dig?
Det skrivs, speciellt på FL, väldigt mycket om White Trash. Vad är egentligen WT enligt dig? Ett namn, ett uttryck, ett beteende, ett klädesplagg?
Låt oss sammanställa en lista med faktorer en gång för alla.
Det skrivs, speciellt på FL, väldigt mycket om White Trash. Vad är egentligen WT enligt dig? Ett namn, ett uttryck, ett beteende, ett klädesplagg?
Låt oss sammanställa en lista med faktorer en gång för alla.
Sitter o skrattar åt era på hittade namn! Evert,kan bara inte se annat än min kompis morfar framför mig,han heter Evert men är knappast WT
Well,well fokes.Meet my new chic Melizzahhhh
Jag har precis tagit ett nytt Finax-telefonlån så att jag och Thobiaz kan köpa den där duschkabinen med ångmunstycken, radio och telefon, så jäkla frään. Men den kommer Tindra och Kevin inte få använda!
*Hostar ut lungorna, tar en stor klunk cola direkt ur 2-liters flaskan, tänder en cigg med darriga händer* God morgon brudar...Vi hade kul igår , va..? Minns inte så mycket..mer än att DrottGirl blev Miss Wet t-shirt på Hearthreak och Petit Coeur spydde i sin falska Gucciväska..Är skiitsjuk idag! Lunginflamation, tror hela ryggen har gått ur led och så har jag nog fått en släng klamydia. E de nån som vet vad det e för nåt hårigt åbäke som ligger å snarkar i min säng?? Får inte liv karln! Sååå störigt!
Minelly, kan du komma över med cola och Treo??
haaaallåå *sagt m hes röst* är det ngn vaken *hostar o tänder en fimp*
fy f-n vad jag hade kul igår *tror jag* vilket drag! drack så jag fick typ tusen blockouter - helt galet! men jag vann inte inte wettshirt tvlingen, emn det va f-n domarfusk, ja menar hallå såg ni hon om vann? ho va ju f-an rödhårig!
ser skitfräsch ut! Rimmel sminket e skitbra - man märker lixom inte att man han sovit i det!
när ska vi till ÖB då? har sjukt mkt sugmärken så jag måste sminak på de först, eller så skiter jag idet, vaddå det var ju inte mitt fel likxom att man skulle bli helt uppäten igår fattar inte vad det e m en del killar, bar för att man e ute utan bh, har kort kjol och e m i en vwet tshirt så ´tror de att det e ok att smaks p e när man sätter sig i deras knää o kör lite lapdans - blir såååå trött!
Rosana - var det inte Stanko som jag såg dig m hela kvällen -hi hi! han kunde ju knappt jobba som dustod där o tyrckte upp dig mot honom - det e väl han du har i sängen, jag har hört att vkater sover skithårt, du vet svempas syra sa det till nettis när hon dejtade zlatan...
Minelly - jag såg ingenstans igår, antar att masse var upptagen m sussi eller så... oc det där m svempa, du vet hur taskig hon var mot honom, han mådde ju fan skit efteråt och ville ta livet av sig o allt! ok han var otrogen men ändå, han älskade verkligen henne!
DrottGirl; Skönt å höra att du lever! Du vart ju helvild där, med din "pole-dance"!! Nice moves lixom! Måste lära mig.Men fatta asså att du inte vann?? Sån j---a skandal!Hon den där rödtoppen, såg juh f--an ut som Skyskrapan brinner, typ juh! Kör dubbla lager pancake på sugisarna idag, gumman, det hjälper! Skippar ÖB idag, är skiitsjuuk! Akuten kan stoppa upp nåt där bak - fatta att de körde ut oss!!? Får bli vårdcentralen direkt på måndag.Hur blir jag av med den där i min min säng??
DrottGirl; vA??!! E det Stanko som ligger i min säng?! Du, jag har nog f-n fått nåt fel på synnerven! Håller på å bli blind på det vänstra, ser bara dimmig på höger - scary!
Rosana: Jag kommer, kan hjälpa dig att fota ut fetknoppen som ligger din säng. Tänkte koka upp lite snabbmakaroner, ska jag ta med lite? Du hade väl en del ketchup hemma?
Har du cigg?