Inlägg från: Matheus mamma |Visa alla inlägg
  • Matheus mamma

Vad är White trash för dig?

Åh, vad hemskt att avslöja sina fördomar utan att kunna vara anonym. Men kör till. Bla tjocka människor som röker och kör barnvagn och går på soc. (Hukar för alla slag som kommer att vina nu).

Sarahs lyx och lantblogg
  • Matheus mamma
    Rosana skrev 2007-08-31 15:18:02 följande:
    Hello girls!! I'm back! Gud asså - fatta, jag tuppa' av! Låg helt avsimmad på golvet tills hundkräket väckte mig! Skiitläskigt! (Skrek mig blå i huvudet på Melizza! Hon fårf*n lära sig att rasta j***elskapet!) Så har jag fått lunginflamation också nu, apsjuk! Nån mer än DrottGirl som hänger på till sjukan ikväll?? Blir ju roligare å vänta om man är fler typ, å sen blir det Heartbeak. Jorå DrottGirl, jag har allt möjligt smått å gott här, Steve och Ratko kom förbi en vända med smuggelsprit och CIGG!! Så gissa vem som bolmar nu!! *tar ett djupt halsbloss - får en rökhostattack*. DrottGirl, kan jag låna din cerisa top ikväll? Du vet den man knyter nedanför tittsen? Vore skiitschysst, har inget rent.Kan inte tvätta, e ju sjuk ju. Petit Coeur, kan du tjacka såna där lösnaglar "french..nånting.." på ÖverskottsBolaget till mig innan du kommer?
    Åh vad roligt skrivet! Skrattande
    Sarahs lyx och lantblogg
  • Matheus mamma
    Rosana skrev 2007-08-31 16:25:59 följande:
    Matheus mamma; Tack! Men om du läser hela tråden så finns det de som skrivit ännu bättre...! Kolla bla DrottGirls och Petit Coeurs inlägg - jag skrattade så att jag hade ont i magen halva natten!"
    Nice, jag ska kolla det sen. Sitter på jobbet och kan inte läsa hela tråden.
    Sarahs lyx och lantblogg
  • Matheus mamma
    Petit Coeur skrev 2007-08-31 16:38:14 följande:
    Åsa: Annars kan man typ göra sin egen franska manikyr med typ tippex jöh... *S*
    Det är fan sant! Jag såg det en gång! Herregud!
    Sarahs lyx och lantblogg
  • Matheus mamma

Hahaha! Åh vad kul tråd!!!!!!!!!!!

Sarahs lyx och lantblogg
Svar på tråden Vad är White trash för dig?