Inlägg från: Rosana |Visa alla inlägg
  • Rosana

Vad är White trash för dig?

En variant på WT;
    Risig hårförlängning. Otränad, lätt sladdrig kropp, klär sig i tajta jeans och urringade toppar, har en tatuering i svanken. Glåmig hy, rökhosta. Sjukskriven för något obskyrt "ryggont upp mot axlarna och liksom ner med..och så har jag astma också. Skitförbannad om jag inte får förlängning!".
    Tre barn - tre fäder, men lever utan man. Allmänt håglös förutom när det vankas utbetalning av socbidrag/sjukpenning/barnbidrag.Då blir det någon vända ned till kvarterspuben för lite alkohol och kareoke.
    Har inga intressen, ingen allmänbildning, aldrig öppnat en bok, kollar aldrig nyhetsflödet. Röker under köksfläkten. Dricker standardmjölk eller öl. Tycker det är "skitjobbigt" att koka makaroner och korv till "ungarna". Låter dem hellre springa ner till hörnan och köpa hem kebabpizza..när det finns pengar.
    Springer till vårdcentralen minst en gång i veckan för olika krämpor, både egna som barnens - ( man kan ju lika gärna ta alla flugor i samma smäll ,liksom).
    Har ett fattigt ordförråd, använder svordomar i var och varannan mening.

Generaliserar grovt? Moí?

• Rosana

Petit Coeur; Hahahahahah!!!!! och gamla slitna skinnsoffor i mintgrönt, även det á la 1989 ("men jag tycker fan att soc kunde hjäpla med ny!har fan inte råd själv!Ska snacka med min soctant på tisdag). En kamphund ja, och en katt och någon slags ödla också...Ett smärre zoo, som ingen engagerar sig i.

• Rosana

DrottGirl; *kräks av skratt* Guldstjärna till dig!! Du har toppat oss alla!!! Och det värsta är att hon finns, den där människan!!

• Rosana

Petit Coeur; "Ungarna" ja! Haha! Melizza har 10 år, har ingen jacka på vintern ("vaddå, du den ungen fryser fan aldrig!") men stövlar från Skopunkten med kilplatå-klack och blonda hemmagjorda slingor i håret ("Du vet hon tjatade så in i bängen, när hon såg mig fixa slingor!Måste liksom bara få käft på' na")

• Rosana

Drottgirl; VARFÖR?? Ska de ha så mycket (kräl)underliga djur??? Ormar och ödlor och..?

Sitter på gården, degar, röker bland andra WT-personer- "ungarna" springer omkring..
    " Ska anmäla Chestity till en modellagentur nu. Tror fan hon kan får jobb, du! Vet hur många som har sagt det till mig? Att hon kunde bli sån barnmodell? Ska anmäla henne, men måste fan vänta till nästa vecka, kostar typ 2000") ...

• Rosana

Petit Coeur; Hahaha!!! (Måste säga till min älskade man än en gång att NEJ! Det är inte ok att kolla på det där underliga robot-programet!! Har redan påpekat det men...)

• Rosana

Petit Coeur; "Robotarna"...skrämmande!
    DrottGirl: *skrattar så jag kräks IGEN* Och jag som tyckte den sär WT-bruttan i Little Britain hade svada...men du beskriver ju HENNE, fast i svensk tappning, eller hur??

Svar på tråden Vad är White trash för dig?