Vad är White trash för dig?
Det skrivs, speciellt på FL, väldigt mycket om White Trash. Vad är egentligen WT enligt dig? Ett namn, ett uttryck, ett beteende, ett klädesplagg?
Låt oss sammanställa en lista med faktorer en gång för alla.
Det skrivs, speciellt på FL, väldigt mycket om White Trash. Vad är egentligen WT enligt dig? Ett namn, ett uttryck, ett beteende, ett klädesplagg?
Låt oss sammanställa en lista med faktorer en gång för alla.
Själv tycker jag att typiskt WT-beteende är en tjej i 20-årsåldern som kör en barnvagn med en skrikig flicka helt klädd i rosa, gärna med blinkande skor köpta på Lidl, som heter Cazzandra. Tjejen har piercing i ögonbrynet, buffaloskor och magtröja. Givetvis går hon och röker på en billighets-cigg typ Level. Gärna extra långa (100) cigg. Hennes kille heter Linus och hon själv kallas för Maddizen eller liknande. Hon har antingen Bamses signaturmelodi eller Crazy Frog som ringsignal på sin mobil......
Är Mc Donald´s bara för att det är onyttigt, eller? Undrar bara....
Ett bra WT uttryck är väl, whatever? eller på svenska: "bryr mig" alternativt "skiter jag ett långt stycke i" .
HERREGUD! Jag skriker av skratt Tråden har verkligen tagit sig sedan sist jag var inne.
På förfesterna spelas alltid Scooter, och det partas (WT-ord?) hejvilt, och dricks hembränt i mängder.