• Klara69

IVF/PGD-tråden nummer 5!!!

Då kör vi vidare med omgång 5! Helt otroligt...

Här hänger vi som är mitt uppe i, väntar på eller lyckats med hjälp av IVF/PGD. Välkomna alla gamla och nya!

Tråd nummer 1 www.familjeliv.se/Forum-7-134/m11380802.html

Tråd nummer 2 www.familjeliv.se/Forum-11-261/m14222635.html

Tråd nummer 3 www.familjeliv.se/Forum-11-261/m17203271.html

Tråd nummer 4 www.familjeliv.se/Forum-11-261/m20389682.html

• Svar på tråden IVF/PGD-tråden nummer 5!!!
  • MallaMojs

Åhh, fia - grattis till dig NU hålls tummarna här för er allihopa som kämpar på

*~~* Cornelia & Izabella 070602 *~~*
  • Sogo

Härligt! Grattis till lille August.

• Kyoko

Fia:
    Ja grattis till dig med. Åhhh det bara måste gå bra nu jag håller alla mina tummar - hårt!

Tess:
    Men vad stor Troy har blivit på de nya bilderna. Blir alldeless tårögd när jag ser dem - han är verkligen en liten söting.

Malla:
    Nu får den upptagna 2 barnsmamman ta och lägga in lite nya bilder hon med

FD:
    Grattis till snabbare sprutstart - skönt att kunna kapa ett par veckor.

• Kyoko

Ja och grattis igen Anna förståss

• MallaMojs

Grattis på födelsedagen Anna

Nu har busy tvillingmamma Malin lagt in lite fler bilder

*~~* Cornelia & Izabella 070602 *~~*
  • Nizen

Grattis till sonen Klara!!!

Och tack till alla tjejer härinne för alla grattis och allt annat som ni skrivit!

Jag är fortfarande delvis chockad, delcis glad och delvis orolig. Men jag antar att det kommer att vara såhär tills testresultatet kommer. Försöker att räkna ut vilket datum detta pyre skulle kunna ha blivit till, men det stämmer inte riktigt. Under en hel vecka va det dryspell här hemma i sänghalmen och i mitten av den veckan skulle ägglossningen ha varit enligt cykeln, men så va det nog inte, tror att det va lite tidigare denna månad.

Jag ser fram emot ultraljudet, att få se att det är på riktigt, men samtidigt är det en grym upplevelse att få se det man mest vill ha, att smaka på lyckan, att känna den, i verkligheten, och sen veta att man kanske måste ta bort den...

Jag antar att det kommer att vara en del mörka tankar framöver, men det känns bra att vara gravid trots allt. Magen är svullen, konstiga sug smyger sig på - ja, helt normalt för en gravidis

Kramar till er allihop!!

• Therese6699

Hej hej på er alla!
    Här var det livat.

Grattis på födelsedagen Anna.
    Grattis Fia!!! Mycket grattis blir det :)
    Nizen, förstår rätt så mycket vad du går igenom. Jag ville bara förtränga graviditeten innan MKP var klart. Men eftersom vi var på tre ultraljud innan så var det svårt. Jag kan fortfarande känna hur knäsvag jag blev när vi fick resultatet.. hoppas att det går megasuperbra!

Nu har jag lagt upp värsta coola bilder på Troy...

Kramisar
    Tess

• FångaDagen

Ojsan tjejer. Här händer det grejer vill jag lova. Och en massa bra grejer. Wiiieeeeee!!!!! Grattis till er alla, detta är ju hur stort som helst.

För min del går det rätt bra. Har fått datum för sprutstart den 28:e, på tisdag alltså. Känns bra. Skulle tro att ÄP borde bli runt den 7:e september. Om det går bra så långt vill säga.

Kyoko, du har en helt fenomenal förmåga att skriva så fina ord till oss alla. Förstår att det måste kännas tungt för dig nu. Men jag hoppas att ni snart snart snart får klartecken att köra igång igen. Vill ju ha med dig på resan.

Svar på tråden IVF/PGD-tråden nummer 5!!!