Jaha här var det tyst vill jag lova. Har alla andra upptaget med barnsussning, sprayning, ringa kliniken, oroa sig och allt det där andra som får vår IVF/PGD vardag och livet efter att snurra?
Här är trist som i ett gyttjedike men på lunchen kom en kollega in med båt för att överaska en annan kollega som firar födelsedag idag. Så på lunchen satt jag nedanför skanstullen i en bår och åt potatismos och renskav och även om renskav inte är min grej så var det super duper mysigt! Gäller ju att utnyttja sommaren och få tiden att gå. Så på kvällstid har vi börjat ta kvällsdopp igen efter jobbet. Så skönt att svalka den klibbiga lekamen och förlänger kvällarna och tar bort den rastlösa väntan.
Så hur är det med er övriga? Malla, Sogo och Tess fullt upp med att snyta osnutna bebisar, FD sprayar och pluggar, Nizen sporrad till kamp att försöka på egen hand, Anna kämpar med sorgen och saknaden (kram) och väntar på ett startdatum, Annhan väntar och väntar på nästa cykel och sist men inte minst KLARA nu måste det väl ha satt igång?! Ja och så alla övriga kämpare vad händer hos er alla?