• Klara69

IVF/PGD-tråden nummer 5!!!

Då kör vi vidare med omgång 5! Helt otroligt...

Här hänger vi som är mitt uppe i, väntar på eller lyckats med hjälp av IVF/PGD. Välkomna alla gamla och nya!

Tråd nummer 1 www.familjeliv.se/Forum-7-134/m11380802.html

Tråd nummer 2 www.familjeliv.se/Forum-11-261/m14222635.html

Tråd nummer 3 www.familjeliv.se/Forum-11-261/m17203271.html

Tråd nummer 4 www.familjeliv.se/Forum-11-261/m20389682.html

• Svar på tråden IVF/PGD-tråden nummer 5!!!
  • Kyoko

We wan't pictuers tjohooo ännu en liten miracelbebis och jag sitter här ensam i mörkret som ett fån med ögonen fulla av glittriga glad tårar

• annhan

Nizen: Nämen, nämen, nämen - vad är det jag ser? GRATTIS!!! Håller tummarna så hårt jag kan nu för att allt ska gå bra, och att bebis är frisk.
    Kram!

• annhan

Klara: GRATTIS till pojken!!! äntligen!!! Ser fram emot bilder!
    Kram

• Anna73

Håller åxå alla tummar o tår... för NIZEN!!!!!

*HOPPAS HOPPAS*

Kramar på era alla  o ha en positiv dag, själv ska jag polera parketten. ska ha kalas på lördag:)

Kramar Anna

• MallaMojs

Åhhh, massa grattis Klara!!!

*~~* Cornelia & Izabella 070602 *~~*
  • Kyoko

Hejsan vänner,
    Har precis pratat med HS och de kan inte ge en tid just nu utan vi måste vänta på definitivt besked tills deras pgd planeringsmöte i mitten av september så tidigast hör vi något efter den 19 septeber. Hon trodde att vi var berättigade till fler försök iallafall om hon skulle göra en bedömning av våra förutsättningar men det slutgiltiga fattas ju av bm läkare och genlabbs teamet. Det känns bara så tungt att vänta, att inte säkert veta. Känns som tiden rinner iväg och vi kan inget göra bara snällt vänta på vår tur igen. Det tråkiga är ju att vi "tävlar" mot andra som själva varit med om sina tragedier så jag kan ju inte ifrågasätta något. Finns det inte resurser så finns det inte! Det är bara det att man skulle önska sig ett break i tillvaron, att något gick lätt och utan att behöva kämpa men det är ju inte vår tur i tillvaron just nu. Men som det känns nu så börjar man känna sig tvingad att snart försöka på egen hand men ni vet ju alla vad det innebär! Nej just nu vet jag varken ut eller in

• Kyoko

Anna:
    jag har nu lagt till dig i min msn minsann men ingen Anna som är där och svarar!

• Therese6699

Tjohoooooooooo Grattis Klara!!! Jippie jippie jippie!!

Tess

• fia72

Grattis till Klara!!!
    Och grattis till Nizen!!!
    Och grattis till mig!!!
    Hjärtat pickar i magen och det blir fvp den 5/9. Jag är försiktigt glad, men maken vågar inte hoppas förrän vi fått svar på fvp och det lär ju dröja...
    Allt såg bra ut på ul och hon tyckte att det såg ut som v,11+3!

Svar på tråden IVF/PGD-tråden nummer 5!!!