Tack alla goa tjejer!!
Idag har jag ordnat med en tid hos MVC för att träffa en läkaren som ska fastställa graviditetens längd och skriva en remiss för MKP. Samtidigt fick jag en tid för inskrivning hos en supermysig BM. Så, nästa anhalt VUL den 11:e September dårå, jag är idag i vecka 3+5 enligt sista mensen dvs vecka 4 som jag trodde.
Jag vet inte alls hur jag ska förhålla mig till allting, hur jag ska tänka, hur jag ska kunna hålla mig från att fästa mig vid graviditeten. Går det öht?... Jag tänker inte på det så mycket förutom när illamåendet tränger sig på, då blir det så påtagligt att det finns något i min kropp som gungar igång hormonerna...
Jag kom på mig själv att inse hur mycket min kropp gått igenom då jag fick rabbla upp tidigare graviditeter:
Spontan abort ( dvs missfall ) 1995 i v 7, graviditet 2003-2004 resulterade i Denize, Medicinsk abort 2004 ( Oktober ) i v 7, missfall 2007 ( Januari ) i v 5, missfall 2007 ( Juni ) i v 5 och nu graviditet 2007 ( Augusti ). Min kropp har liksom varit gravid 6 ggr som jag vet om, inte konstigt att jag känner mig sliten ibland..
Kramar på er!!