• störtis

BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

Någon annan än jag som precis hade ÄL och med BIM ca 23 mars?
    Har någon några symptom? Kände ni ngt speciellt dagarna efter "själva myset"? Vi försökte 3 ggr när jag hade LH-stegring! Hoppas verkligen det blir något. Det är vårt 1:a riktiga försök, vi har bara testat 1 gång innan, men då visste jag inte riktigt klart och tydligt när jag hade ÄL. Denna gång körde jag Clearblue digital Äl-tester.

Skulle vara kul att dela denna tråd med fler som försöker.

• Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!
  • Hannas

Klart jag är, dessutom är det ju redan 7.30 här då, så våran Knorrmaskin (hunden) har ändå väckt mig då redan, för att han är hungrig som vanligt. (Han kanske är sympatigravid?)

Men hur ska vi göra alltså? Testa, vänta, kolla rapportera här sen? Eller göra det på: Ett två tre TESTA!?
    Jag vet inte hur det är hos er, men vi har inte dator på dass...

• Hannas

Men Lilla Mjau. Du får bara testa på det villkoret att du strikt rapporterar resultaten för oss.

• störtis

hehe.... Vi testar sen går vi in här! och skriver, jag måste åka till jobbet vid halv åtta, så innan dess rapport! kram

• valkyrian

Får jag va me för jag tänkte testa första gången på onsdag morgon =) Fast iofs, måste testa tidigare än så, skall iväg till skolan vid 06.30.

• Tessan79

Störtis; Gud vad sjukt jag vaknade också mitt i natten (dock klockan 02.00) vakande upp på en halvmille sekund och var klar vaken, somnade tillslut om och vaknade med mensvärkar. På dagen har det dragit till då och då.Gjorde ett test som blev minus, nu ska jag hålla händerna från tester tom fredag..eller torsdag..eller hm..
    Åh vad jobbigt!

• Lilla Mjau

Lovar att rapportera in mitt feta minus imorgon Tror inte ens det ska bli nåt annat, ändå MÅSTE jag testa! Sjukt *hahaha*

- Mycket kan man köpa men ingen kan köpa livet - Tomas Di Leva
  • norpan1

jaha ja...att man inte kan hålla sig härifrån
    Jag är som vanligt skengravid fast denna månad är "annorlunda" ändå. Illamående fortfarande(brukar vara det runt äl vilket jag var men det försvann för att idag ha kommit tillbaka). Fick sur uppstötning igår vilket jag väääldigt sällan får annars, mensvärk i magen, trött så in i baljan är jag också. Fast å andra sidan är jag ju ganska säker på att jag inte är gravid för den gång vi fick till det känns inte som ett säkert kort heller.

Får väl se vad som händer, inför nästa äl har jag i alla fall bestämt mig för att testa äl teststickor för att få ordentlig koll på när jag egentligen har äl.

är nästan lite avundsjuk på er också som har inte har så långt kvar till bim! Jag har ju 9 dgr kvar!!!

Lycka till alla ni som ska testa i veckan!!!
    kram

• Linjo82

Åh är så besviken nu! För idag kom mensen på besök.. suck! Jag som trodde att jag va gravid. Har haft flera symptomer!
    Och jag som trodde jag hade BIM på onsdag, varför kom den redan idag. Hmm.. är bara arg på den!

De andra 2 cyklarna har varit på 30 dagar, men denna blev nu bara på 28..konstigt.

Men det är ju bara att bita ihop och hoppas på att det går bättre nästa gång.

Hur går det för er tjejer? Och är det många som tänker ha ett uppehåll i bebisverkstan en månad sen för att undvika en julbebis??

• störtis

Åhhh....stackare! Jag tror säkert min kommer också, och då är vi två! Min BIM är fredag, håller tummarna än så länge, men inga direkta symptom. Känner mig tjockare än vanligt, men det är nog för jag ätit mc donalds alldeles på tok för mkt det senaste!"

Sänder dig styrkekramar, ge inte upp! Och framför allt: stanna kvar i tråden!

Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!