• störtis

BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

Någon annan än jag som precis hade ÄL och med BIM ca 23 mars?
    Har någon några symptom? Kände ni ngt speciellt dagarna efter "själva myset"? Vi försökte 3 ggr när jag hade LH-stegring! Hoppas verkligen det blir något. Det är vårt 1:a riktiga försök, vi har bara testat 1 gång innan, men då visste jag inte riktigt klart och tydligt när jag hade ÄL. Denna gång körde jag Clearblue digital Äl-tester.

Skulle vara kul att dela denna tråd med fler som försöker.

• Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!
  • JePaLuLi

Det har jag svårt att tro faktiskt, men under kan ju ske
    Själv väntar jag in tanten och kommer hon inte ska jag nog våga mig på ett test

Väntar, längtar, hoppas...
  • Da Jessi

hej!
    jag har BIM vid 23-24 mars.Kunde inte låta bli att testa idag..blev ett minus såklart...hoppas det var för tidigt att testa..annars blir det sååå väldigt ledsamt.
    Åker till Thailand på fre och jag vill ju så gärna ha bebbe + ingen mens där...

• Hannas

Hej tjejer!
    Jag har två kvällar i rad haft svårt att somna för den underliga känslan i buken. Det känns som om någon skulle hålla om hela min livmoder med en varm hand... När jag ligger och skall somna på kvällen är det som tydligast.
    I natt var jag också uppe och kissade, vilket jag aldrig gör, men det kan ha berott på att jag annars också sov oroligt.
    Och så är jag öm/trött i svanken, men så mycket som jag sitter vid datorn är det inte så underligt.
    En vecka innan mens brukar jag alltid få ömma och svullna bröst, men de är som vanligt, dvs små hängiga russin fortfarande...

Har ni haft en bra helg?

• Lilla Mjau

Da Jessi: Testade igår - också ett jättefett minus

Har precis fått reda på att huset vi ville ha (DRÖMMEN) är sålt Blev så ledsen så jag nästan gråter här på jobbet!!  Genast kommer hjärnspökena - är man gravidkänslig eller bara PMS?

- Mycket kan man köpa men ingen kan köpa livet - Tomas Di Leva
  • Da Jessi

Lilla Mjau: Vi får väl inte ge upp hoppet än.. får testa om några dagar igen..

Synd med huset..man blir ju så besviken..

• Jenny Nkpg

apropå symtom så har jag en arbetskamrat som inte hade ett enda symton förns vecka 12....då började allt.....verkar vara olika detta...

själv har jag olika symtom varje dag.....ska testa första gången på sön om inte mens dykt upp.....

tror man måste försöka tänka att det är kul att vara i bebisverkstaden.....
    finns ju de killar som inte vill och tjejerna längtar som sjutton.
    vi har ju våra med på noterna......

lycka till

• Hannas

Lilla Mjau - jättetråkigt med huset. Man bygger ju upp drömmar kring både det ena och det andra... Visserligen tycker jag inte att det är något konstigt att gråta över det, men... visst, du är säkert överkänslig Och hoppas ni hittar ett nytt hus snart som är ännu finare!
    Min molvärk+ryggvärk börjar bli så kraftig nu att jag som ABSOLUT inte skulle testa förrän på torsdag, överväger att göra ett ganska snart - jag har ju på lager...

• Lilla Mjau
    Da Jessi: Jaaaa, vi får fortsätta hålla tummarna! Fast frånvaron av symtom gör ju en onekligen fundersam... :-/

Jenny Nkpg: Man får försöka ha roligt under tiden man väntar. Tycker det är värst mellan ÄL och BIM. Och så bakslaget när mensen kommer, men sen när ÄL närmar sig så tänds hoppet igen. Låter ju lovane om din kompis - hoppas man är en sån
    - Mycket kan man köpa men ingen kan köpa livet - Tomas Di Leva
  • Jenny Nkpg

lilla mjau.....
    håller med dig......denna eviga väntan.....
    tror också det är bra att stressa av..inte tänka dör mycket.....
    och det är ju sååååååååå lätt eller hur.......
    hoppas alla lyckas....

kram

• Tessan79

Hej tjejer

Har fortfarande mina stickningar i magen som nu förflyttat sig till mitten och lite högre upp, MEN har dock fortfarande små rosa/bruna "mini blödningar" när jag torkar mig och det kan ju knappast vara nidblödningar i tre dagar så kanske är mens på G. Skumt med dessa stickningar dock..
    Herregud vad tiden går sakta, man vill ju ha svar NU..

Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!