• störtis

BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

Någon annan än jag som precis hade ÄL och med BIM ca 23 mars?
    Har någon några symptom? Kände ni ngt speciellt dagarna efter "själva myset"? Vi försökte 3 ggr när jag hade LH-stegring! Hoppas verkligen det blir något. Det är vårt 1:a riktiga försök, vi har bara testat 1 gång innan, men då visste jag inte riktigt klart och tydligt när jag hade ÄL. Denna gång körde jag Clearblue digital Äl-tester.

Skulle vara kul att dela denna tråd med fler som försöker.

• Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!
  • valkyrian

monni21--> De flesta har nog sådana tankar in för första barnet. Men alltså jag är en människa med noll tålamod, fast med min dotter har jag en ängels tålamod.

• monni21

valkyrian---> tack, puh.. då kan jag andas ut lite. Det blir säkert så att man får mer tålamod för att det är ens egna barn.. Det är skönt bara att veta att andra också funderar.

• Lilla Mjau
    Hannas: Åh, vad roligt för dig att även sambon verkar vara med ordentligt på noterna nu Grattis!!

Själv testade jag i more (DUMMA DUMMA JAG) igen. Minus. Känner mig ogravid. Terroriserar mig själv med att hela tiden testa minus när jag inte ens tror jag är gravid. Nu har jag bett sambon att han ska gömma undan alla testen fram tills onsdag *skratt*
    - Mycket kan man köpa men ingen kan köpa livet - Tomas Di Leva
  • störtis

Hej tjejer! Jag har hållit mej undan att testa idag, har inga tester kvar HAHA! Tänkte köpa tester på fredag, då är ju min BIM. Eftersom jag känner mig 0 gravid är det onödigt att slösa pengar på nya test före Bim.

Är dock väldigt hård i magen, kan det vara ett symptom?

• JePaLuLi

Puffar lite för Störtis fråga för det är jag med... Hård i magen altså

Väntar, längtar, hoppas...
  • Lilla Mjau

Vet inte om det är ett symtom att vara hård i magen, men det kan det säkert vara :)

- Mycket kan man köpa men ingen kan köpa livet - Tomas Di Leva
  • JePaLuLi

Symptomletare som man är så är väl det mesta symptom...

Väntar, längtar, hoppas...
  • störtis

sen har jag till och från lite stick i min mage. men inga andra symptom.

Idag har jag umgåtts med mitt kära gudbarn hela dagen. 7 månader och världens sötaste! Bara legat och myst hela förmiddagen.

• Hannas

... Min mage fungerar som den brukar, tyvärr.
    (Är man underlig eller är man underlig när man skriver så?)

Men jag kom på att jag gärna hör hur gamla ni andra är här? och vad ni så där på ett ungefär sysslar med. bara för att jag är nyfiken...

Själv är jag 29 och jobbar med kultur och träning.

• störtis

Hej Hanna! Jag är 27 och utbildad gymnasielärare. Jobbar just nu med det, och stormtrivs. Övriga intressen är umgås med vänner, nära och kära, laga mat, ha middagar, segla, vara på FL (hehe).

Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!