• störtis

BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

Någon annan än jag som precis hade ÄL och med BIM ca 23 mars?
    Har någon några symptom? Kände ni ngt speciellt dagarna efter "själva myset"? Vi försökte 3 ggr när jag hade LH-stegring! Hoppas verkligen det blir något. Det är vårt 1:a riktiga försök, vi har bara testat 1 gång innan, men då visste jag inte riktigt klart och tydligt när jag hade ÄL. Denna gång körde jag Clearblue digital Äl-tester.

Skulle vara kul att dela denna tråd med fler som försöker.

• Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!
  • LilllFlisan

Okej men då önskar jag er lycka till då!

• valkyrian

CanelaCaliente - 20 mars
    Linjo82 - 21 mars
    Pearls - 21 mars
    Amanda 17 Småland - 23 mars
    Smülschen - 23 mars
    Störtis - 23 mars, ÄL 9/3, sex 5/3, 6/3, 7/3, 9/4 2 ggr, 10/3
    Tessan79 - 23 mars
    Önska - 23 mars
    Hannas - 23 mars, ÄL 8-9/3, sex 5/3, 7/3, 8/3
    Zagolik-23 mars , äl 8+9/3,sex 4/3,7/3,8/3,9/3,10/3,11/3
    Lilla Mjau 23 mars, äl 8+9
    Linn83 - 23 mars, äl 7+8, sex: 4-5/3, 7/3, 9-11/3
    Valkyrian- 23 mars
    Mia Jennie - 24 mars
    Novaliss - 24 mars, ÄL 9/3, sex 5/4, 6/4, 8/4, 2 ggr 10/3
    JennyoPatrik - BIM 24 mars
    Jenny nkpg - 25 mars
    Piluttan - 25 mars
    hellenaK - 25 mars
    Norpan 1 - 28 mars
    Monni21 - 31mars

• valkyrian

Har läst om att det sticker till för vissa när ägget fäster, men hur länge sticker det då? en längre stund eller bara ett stick så är det klart?

• norpan1

Hej

Var och träffade min svägerska igår och blev utfrågad och "förhörd" ingående för hon har vid flera tillfällen drömt att jag är gravid
    Får väl hoppas att det är sanndrömmar hon haft!

Jag är också tyvärr skengravid varje månad. Har nu idag och igår haft illamående på förmiddagarna och trött är jag ju för jämnan tack vare min lilla dotter som väcker mig 05.30 varje morgon så jag vet inte om jag är tröttare än vanligt direkt.
    Får väl se, nästa alla kommer ju testa före mig så det ska bli jättespännade att följa vilka som får plus denna månad!!!

• störtis

Tjejer! E det ngn som är vaken???
    Tar ni Mitt Val kvinna!? Jag började med det precis under ÄL....och har nu ätit varje dag, hoppas på resultat av det! Det är såååååå jobbigt att vänta. Imon är det BIM-7!!!
    Fy vad tiden går långsamt, jag kommer testa på lördag tror jag! även om jag vet att det är för tidigt. känner mig inte gravid. mår inte illa eller ngt.

såååååå tråkigt.

• störtis

Hanna! Tack för att du alltid peppar föresten tur att ngn är positiv!

• JePaLuLi

Jag tar Vitamax kvinna men det är ju samma sak som mitt val. Bara lite billigare
    Men det skulle ha precis samma funktion sa de på apoteket så jag hoppas de har rätt...

Känner inte heller nånting tyvärr. Men kanske är det positivt då jag alltid brukar ha all världens symptom för att sen få besök av tanten
    Hoppas vi plussar nu tjejer!
    Har ni försökt länge?

Väntar, längtar, hoppas...
  • störtis

För mig är det första seriösa försöket med 3 ggr sex under ÄL. hur är det för dig själv? vilket försök? varit tillsammans länge?

Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!