• störtis

BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

Någon annan än jag som precis hade ÄL och med BIM ca 23 mars?
    Har någon några symptom? Kände ni ngt speciellt dagarna efter "själva myset"? Vi försökte 3 ggr när jag hade LH-stegring! Hoppas verkligen det blir något. Det är vårt 1:a riktiga försök, vi har bara testat 1 gång innan, men då visste jag inte riktigt klart och tydligt när jag hade ÄL. Denna gång körde jag Clearblue digital Äl-tester.

Skulle vara kul att dela denna tråd med fler som försöker.

• Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!
  • Stina75

Jag kanske ska vara med här men jag vet inte.... Är mamma till en liten kille på tiomånader och hade sex en gång vid ägglossning. Det var inte direkt planerat, det råkade mest bli så men ett syskon nära inpå hade vi tänkt (har emellertid inte börjat försöka på riktigt så att säga).

Jag tror dock att jag har ägglossning cirka 8 dagar efter mens. Det känns precis som det. Men alla som jag har läst om i denna tråd hade ÄL den 7-9:e mars. Det verkar ju helkonstigt att jag skulle få ÄL så snabbt efter mensen det vill säga den 3:e.

Har molande värk i magen, är enormt trött men det är jag av att jaga lillkillen och gå upp tidigt på morgonen...så jag vet inte men jag ansluter mig till denna tråd så får vi se.

• Hannas

Idag kände jag molande värk - som mycket lätt mensvärk - precis mitt i buken när jag var ute med hunden. Kan ha varit vårsolsångest, träningsvärk, godissug, luft i tarmen ELLER risgrynsbebisens första spark...

....ååååhhhhhh dessa eeeeeevighetslååååånga daaaagaaaaarrr......

• JePaLuLi

Känner ingenting alls.
    Jag som brukar vara skenis varje månad...
    Möjligtvis att jag skulle vara mer sugen på saker att äta, men det kan ju lika gärna vara sockerbehovet...

• Hannas

Hur länge har ni försökt JennyoPatrik?

• störtis

Hej på ER!

Är ökade flytningar ett symptom??? Jag har jätte mkt, började igår.... 7 dgr kvar till BIM nu, inget ont i brösten, men fortfarande stick ibland, speciellt på kvällarna!

• Hannas

Visst, Störtis! Flytningar verkar ju vara ett möjligt symptom. Min molvärk blir bara värre... En vecka till, sen plussar vi. Deal?!

• störtis

Jaaaaaaaa vi håller tummarna! När tänker du testa sa du?

• Hannas

hmmmm, jag tänkte testa på torsdag. Helst skulle jag ju vänta till typ lördag, men jag tror inte jag klarar det.

• störtis

sååååå låååångt kvar! Tänker testa ons! Undrar vilka 3 på listan som kommer plussa!????

• Hannas

Du menar vem som kommer att plussa utöver oss två?

Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!