• störtis

BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

Någon annan än jag som precis hade ÄL och med BIM ca 23 mars?
    Har någon några symptom? Kände ni ngt speciellt dagarna efter "själva myset"? Vi försökte 3 ggr när jag hade LH-stegring! Hoppas verkligen det blir något. Det är vårt 1:a riktiga försök, vi har bara testat 1 gång innan, men då visste jag inte riktigt klart och tydligt när jag hade ÄL. Denna gång körde jag Clearblue digital Äl-tester.

Skulle vara kul att dela denna tråd med fler som försöker.

• Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!
  • zagolik
    Jenny Nkpg skrev 2007-03-13 08:57:45 följande:
    hmmm jag som har haft superömma bröst och stickningar i dom sen efter ägglossningen....vad tror ni om det....har ju inte försökt så hårt denna månad.....kanske är mensen som kommer...är dock den 25 mars tanten ska dyka upp.....
    wow. Bra tecken!
  • Jenny Nkpg

japp...mnen jag tycker mig känna lite ömmande mage....läste någonstans att man kan ha det innan .
    någon som vet när man kan testa som tidigast..?

hoppas för pluss till alla

• Fru Svedberg

jag har bim den 20e mars jag hade äl den 6mars på dag 10

• Fru Svedberg

det är första försöket efter utomkvedsen i jan i år jag brukar ha menscykel på 28dagar men den här gången så vart det 23dagar eftersom jag fick tidigare äl fick den 6mars på dag 10 istället för den 11mars på dag 14.är det några av er som har syntomer än det har jag jag mår illa hela tiden vill ej släppa jätte omma bröst så jag kan ej ha bh på mig kissar ofta å har fått molvärk det gör mest ont när jag sitter å går har nån av er det.
    jag undrar om det finns såna som har syntomer som jag har å visa attt man har blivit gravid eller att man fått plus

• pearls

Hej, lägger till mig i listan har BIM den 21/3. Vi är på försök 9 nu och varje mens börjar ta emot men vi kämpar på. Jag hade en blödning i helgen som varade två dagar, nidis kanske. Sticker i brösten men vet inte om det är inbillning känns som det är för tidigt att känna nåt.

Linjo82 - 21 mars
    Pearls - 21 mars
    Amanda 17 Småland - 23 mars
    Störtis - 23 mars, ÄL 9/3, sex 5/3, 6/3, 7/3, 9/4 2 ggr, 10/3
    Tessan79 - 23 mars
    Önska - 23 mars
    Hannas - 23 mars, ÄL 8-9/3, sex 5/3, 7/3, 8/3
    Zagolik-23 mars , äl 8+9/3,sex 4/3,7/3,8/3,9/3,10/3,11/3
    Mia Jennie - 24 mars
    Novaliss - 24 mars, ÄL 9/3, sex 5/4, 6/4, 8/4, 2 ggr 10/3
    Jenny nkpg - 25 mars
    Piluttan - 25 mars
    hellenaK - 25 mars
    Norpan 1 - 28 mars

• Hannas

...nu har jag börjat inbilla mig att det sticker till i livmodern/äggstockarna med jämna mellanrum...
    Hur ska man orka vänta i 10 dagar till???!!!

• CanelaCaliente

CanelaCaliente - 20 mars
    Linjo82 - 21 mars
    Pearls - 21 mars
    Amanda 17 Småland - 23 mars
    Störtis - 23 mars, ÄL 9/3, sex 5/3, 6/3, 7/3, 9/4 2 ggr, 10/3
    Tessan79 - 23 mars
    Önska - 23 mars
    Hannas - 23 mars, ÄL 8-9/3, sex 5/3, 7/3, 8/3
    Zagolik-23 mars , äl 8+9/3,sex 4/3,7/3,8/3,9/3,10/3,11/3
    Mia Jennie - 24 mars
    Novaliss - 24 mars, ÄL 9/3, sex 5/4, 6/4, 8/4, 2 ggr 10/3
    Jenny nkpg - 25 mars
    Piluttan - 25 mars
    hellenaK - 25 mars
    Norpan 1 - 28 mars

Baka bebis för 11:e gången nu...
  • CanelaCaliente
    Jag känner inte direkt några symtom mer än vanlig molvärk som jag alltid brukar haFundersam
    Baka bebis för 11:e gången nu...
  • norpan1

En fråga...
    Jag ska ju enligt äl uträknaren ha äl imorgon. Men igår hade jag trådiga flytningar och idag är de borta. Tror jag rätt när jag tror att jag redan har haft äl? Min cykel har alltid varit 28dgr men kanske har jag inte äl exakt 14dgr innan mens?
    Vad tror ni? Känns som om denna månad är körd eftersom vi hade sex igår och har tänkt äl som imorgon....

Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!