• störtis

BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

Någon annan än jag som precis hade ÄL och med BIM ca 23 mars?
    Har någon några symptom? Kände ni ngt speciellt dagarna efter "själva myset"? Vi försökte 3 ggr när jag hade LH-stegring! Hoppas verkligen det blir något. Det är vårt 1:a riktiga försök, vi har bara testat 1 gång innan, men då visste jag inte riktigt klart och tydligt när jag hade ÄL. Denna gång körde jag Clearblue digital Äl-tester.

Skulle vara kul att dela denna tråd med fler som försöker.

• Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!
  • Hannas

Jag har förresten kommit fram till att ett av mina "symptom", ont i svanken, beror på att jag blivit beroende av FL och sitter här och hänger över datorn varje dag... :)

• Smülschen

Här är en till med bim den 23e! vill ha syskon till Lina... Känner absolut ingenting än, förutom ont i brösten, men det får jag varje månad efter äl... När tänker ni testa? På bim-dagen, eller vänta några dagar?

• Hannas

Jag får också ömma och svullna bröst varje månad en vecka innan mens, så jag vill absolut inte ha det nu!

• Smülschen

Hannas,
    jag tror man får det ändå, även om man är gravid. Bara det att det går inte över utan blir värre och värre. Det där med ont i bröster sitter i nästan hela graviditeten om jag inte minns helt fel... Så jag hoppas fortfarande och vill nästan ha ÄNDÅ mer ont i buppisarna!

• Lilla Mjau

CanelaCaliente - 20 mars
    Linjo82 - 21 mars
    Pearls - 21 mars
    Amanda 17 Småland - 23 mars
    Störtis - 23 mars, ÄL 9/3, sex 5/3, 6/3, 7/3, 9/4 2 ggr, 10/3
    Tessan79 - 23 mars
    Önska - 23 mars
    Hannas - 23 mars, ÄL 8-9/3, sex 5/3, 7/3, 8/3
    Zagolik-23 mars , äl 8+9/3,sex 4/3,7/3,8/3,9/3,10/3,11/3
    Lilla Mjau 23 mars, äl 8+9
    Mia Jennie - 24 mars
    Novaliss - 24 mars, ÄL 9/3, sex 5/4, 6/4, 8/4, 2 ggr 10/3
    Jenny nkpg - 25 mars
    Piluttan - 25 mars
    hellenaK - 25 mars
    Norpan 1 - 28 mars

--------------

Hej hej

Tänkte hänga här inne tills mensen dyker upp! Har BIM 23 mars, precis som många andra av er :) Vi är inne på försök nr 7 nu *pust*

Symtom jag har (eller inbillning snarare!!) är mensvärk och värk i korsryggen.

- Mycket kan man köpa men ingen kan köpa livet - Tomas Di Leva
  • Jenny Nkpg

undrar kan man ha ont i brösten ,värk i svanken....och molande värk på vänster sida och vara gravid....mina bröst lever ett eget liv.....*S*...????

bim den 25...när kan man testa som tidigast tror ni...?...
    kram

• zagolik
    Hannas skrev 2007-03-14 09:08:13 följande:
    Jag har förresten kommit fram till att ett av mina "symptom", ont i svanken, beror på att jag blivit beroende av FL och sitter här och hänger över datorn varje dag... :)
    ha,ha,ha.....det kan mkt väl vara så,men vi får hoppas på
    att det VERKLIGEN är så och det flyttar in en liten bäbis i magen in
  • Lilla Mjau
    Jenny Nkpg skrev 2007-03-14 16:05:36 följande:
    undrar kan man ha ont i brösten ,värk i svanken....och molande värk på vänster sida och vara gravid....mina bröst lever ett eget liv.....*S*...????bim den 25...när kan man testa som tidigast tror ni...?...kram
    Kommer försöööööka hålla mig tills onsdag nästa vecka iaf. SVÅRT!! Känner jag mig själv rätt så börjar jag säkert testa redan i helgen  (Testmissbrukare som man är!)
    - Mycket kan man köpa men ingen kan köpa livet - Tomas Di Leva
Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!