• störtis

BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

Någon annan än jag som precis hade ÄL och med BIM ca 23 mars?
    Har någon några symptom? Kände ni ngt speciellt dagarna efter "själva myset"? Vi försökte 3 ggr när jag hade LH-stegring! Hoppas verkligen det blir något. Det är vårt 1:a riktiga försök, vi har bara testat 1 gång innan, men då visste jag inte riktigt klart och tydligt när jag hade ÄL. Denna gång körde jag Clearblue digital Äl-tester.

Skulle vara kul att dela denna tråd med fler som försöker.

• Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!
  • Hannas

Vaken här också.
    Jag tar ingenting. Eller lite fiskolja när jag kommer ihåg...
    Borde kanske.
    Vi började försöka i november, femte försöket alltså.

Jag känner mig lätt manisk-depressiv. Det är en så otrolig laddning varje månad, så enorma förhoppningar. Och så det där stupet när mensen ändå kommer.

Dessutom. Min sambo vill ha barn och pratar om "när jag är gravid" eller "när vi har fått barn", men han är ändå inte ens en bråkdel så engagerad i de ständiga förhoppningarna som jag är. Ibland känns det ensamt.
    Hur är det med era killar?

• störtis

Min man tycker det är jätte kul att jag är inne på FL och kan dela mina tankar och känslor med Er också, men jag pratar med honom mkt om detta med, men jag vågar inte ta ut ngt i förskott, tror inte att jag är gravid nämligen, jag litar på att jag får symptom i såfall, men jag har bara haft lite ont i äggstocken.

• JePaLuLi

Störtis: Vi har varit utan skydd sen juni förra året, men har inte försökt "på riktigt" hela tiden utan mer tänkt att det blir när det blir... Trodde ju att det skulle vara lättare att få till det

Väntar, längtar, hoppas...
  • Lilla Mjau

Jag äter Mitt val kvinna, för att få i mig rätt mängd folsyra. Känns viktigt! Funderar på att börja käka omega3 som sägs vara bra oxå!

Jag har inga symtom alls längre Äsch!!!!!! Snart 1 år sedan vår son blev en ängel, och inte ens ett syskon inom synhåll, det känns tufft *blä*

- Mycket kan man köpa men ingen kan köpa livet - Tomas Di Leva
  • emlanpemlan

Jag har nog BIM den 20mars, om jag räknat rätt Räcka ut tungan

• Hannas

Ojdå, det är ju alldeles snart.
    Har du hållit dig från att testa än?

• Jenny Nkpg

hej tjejer...jippie..solsken....och fredag......och ledig helg från jobbet.....

ang vitaminer så äter jag mitt val kvinna och folsyra.....
    symtom så här 9 dagar innan Bim är....lite ömmande bröst....lite lätt illamående och mer kissnödig.....

men tror detta är biverkningar efter p_piller...testar nog inte förns den 25/3

ha en mysig helg allihopa....

• Smülschen

Heeej tjejer! Någon som pratar här? Idag är det BIM -7... Hur ska jag orka vänta en vecka till...? Orkar inte mer. Har försökt övertala mig själv att det blir ett minus och det är inget att sörja för, bara på det igen och skjuta skarpt. Jag har ömma bröst men det har jag ju alltid efter äl... Fjärde försöket för oss. Har en tjej som är 2 år och 2 månader. Hon blev till på första försöket. Ikväll ska jag baske mig dricka vin...

• Lilla Mjau

Gaaah! Blir hyperstressad av "alla" som har symtom Jag har inte ett endaste Tja, möjligtvis liiiiiite lätt mensvärk som gärna kommer efter jag har varit igång lite, typ promenerat eller nåt annat. Mysko...

- Mycket kan man köpa men ingen kan köpa livet - Tomas Di Leva
Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!