Inlägg från: Smülschen |Visa alla inlägg
  • Smülschen

BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

Här är en till med bim den 23e! vill ha syskon till Lina... Känner absolut ingenting än, förutom ont i brösten, men det får jag varje månad efter äl... När tänker ni testa? På bim-dagen, eller vänta några dagar?

• Smülschen

Hannas,
    jag tror man får det ändå, även om man är gravid. Bara det att det går inte över utan blir värre och värre. Det där med ont i bröster sitter i nästan hela graviditeten om jag inte minns helt fel... Så jag hoppas fortfarande och vill nästan ha ÄNDÅ mer ont i buppisarna!

• Smülschen

Lägger till mig också!

CanelaCaliente - 20 mars
    Linjo82 - 21 mars
    Pearls - 21 mars
    Amanda 17 Småland - 23 mars
    Smülschen - 23 mars
    Störtis - 23 mars, ÄL 9/3, sex 5/3, 6/3, 7/3, 9/4 2 ggr, 10/3
    Tessan79 - 23 mars
    Önska - 23 mars
    Hannas - 23 mars, ÄL 8-9/3, sex 5/3, 7/3, 8/3
    Zagolik-23 mars , äl 8+9/3,sex 4/3,7/3,8/3,9/3,10/3,11/3
    Lilla Mjau 23 mars, äl 8+9
    Linn83 - 23 mars, äl 7+8, sex: 4-5/3, 7/3, 9-11/3
    Mia Jennie - 24 mars
    Novaliss - 24 mars, ÄL 9/3, sex 5/4, 6/4, 8/4, 2 ggr 10/3
    JennyoPatrik - BIM 24 mars
    Jenny nkpg - 25 mars
    Piluttan - 25 mars
    hellenaK - 25 mars
    Norpan 1 - 28 mars
    Monni21 - 31mars

Inga symtom här inte...

• Smülschen

Heeej tjejer! Någon som pratar här? Idag är det BIM -7... Hur ska jag orka vänta en vecka till...? Orkar inte mer. Har försökt övertala mig själv att det blir ett minus och det är inget att sörja för, bara på det igen och skjuta skarpt. Jag har ömma bröst men det har jag ju alltid efter äl... Fjärde försöket för oss. Har en tjej som är 2 år och 2 månader. Hon blev till på första försöket. Ikväll ska jag baske mig dricka vin...

• Smülschen

Hej!
    Här var det aktivitet! Så skönt att läsa att fler är som jag - HELT NIPPRIG! Jag har också haft konstiga menskänningar i tjejmagen och även känt mig smått illamående. Dessutom är brösten helt tokigt ömma! Det brukar de bli men inte såhär mycket. De får knappt plats i behån längre heller... Vill inte testa innan den 23e och riskera ett minus som jag inte kan vara säker på... Måste måste måste vänta till den 23e...

• Smülschen

Hur går det? Valkyrian, har du testat än? Här vete fan... Det sticker i brösten, som nålar ibland! Mensvärken kommer och går. Ibland känner jag mig tokgravid och ibland inte alls. Det är väl hjärnspöken som vanligt... Herre gud, vad tankens makt kan åstadkomma! Helt galet skengravid den här månaden!

• Smülschen

Åhh... Hoppas de är kassa som fan! Jag står fast vid mitt beslut att vänta till bim-dagen med att testa. Det blir med CB - på fredag alltså. kanske blir en schysst helgöveraskning! Och blir det inte det så är det i alla fall fredag så man kan supa sig rejält full på kvällen...

• Smülschen

Aj aj aj aj... mina pattar - RATTAR!!!!! De är verkligen skitömma!!!! Måste verkligen lära mig MOONWALK för så fort de rubbar sig en milimeter så känns det som om de ska spontanspricka! Kan man inbilla sig det också?? Säkert. Lycka till med testningen imorgon. Själv SKA SKA SKA jag vänta! Och se fram emot en fin fylla på fredag kväll... Och kanske slippa ett december-barn... (Man måste leta efter det positiva i allt...)

Hannas, var det Citodon du fick? I så fall får du en fin fylla av dom! Hi hi hi...

• Smülschen

Valkyrian, du har ju också BIM den 23e... Du har nog testat för tidigt...

Lilla Mjau, Fasiken också. Det är fruktansvärt att gå såhär och försöka. Lycka till med försöken i fortsättningen! Stannar du kvar i tråden?

• Smülschen

Hannas,
    förändra blodbilden? VAd i allsin dar innebär det? Jag hoppas att ett fett PLUS på stickan på fredag kommer att förändra MIN blodbild för nio månader framöver... Eller vad säger ni? Pepping, pepping...

Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!