Inlägg från: Smülschen |Visa alla inlägg
  • Smülschen

BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

Men du Lilla Mjau! du har ju inte bim förrän på fredag! Vänta lite nu va!!!!

• Smülschen

Ja ja ja... Men testen är ju fetnegativa ända tills de inte är fetnegativa längre. Jag menar visar de inget så visar de inget! Sist jag blev gravid var testet fetnegativt och dagen efter blev det fetpositivt! Det var med RFSU-s tester som ska kunna visa ca 7 dgr innan BIM. Jag testade 2 dgr innan och sedan 1 dg innan...

Valkyrian, tänker du inte kollektivtesta imorgon då?

Själv kan jag inte tänka på något annat än att teste. Måste gå på spinning nu...

• Smülschen

Tjejer... Jag tror jag är gravid. Känner mig jättegravid. Brösten är så ömma och jag har ont i tjejmagen. Känns inte riktigt som mensvärk men påminner om det. Mår småilla och är svintrött. Höll på att spy när jag busade med lilltjejen precis. Funderar på att gå och lägga mig så fort hon somnat. Vill iofs se House men...

• Smülschen

godmorgon...
    Igår var jag helt säker... eller ja, säkert 95 % säker i alla fall på att jag var gravid. Speciellt på kvällen. Nu känner jag ingenting längre. Lite spända bröst men annars nada. Det suger! En intensiv dag väntar på jobbet så jag får hoppas att jag lyckas tänka på något annat ett tag.

• Smülschen

Jag lär nog tyvärr inte bli den som muntrar upp nåt här... pearls, däremot. Ingen mens är ju det absolut bästa tecknet! Har inte bestämt mig om jag ska testa imorgon eller inte. Känner ingenting...

• Smülschen

Nu har jag sådär tokont i brösten igen! Det sticker i dem som knivar... Men ingen molvärk längre. Ingen kärring heller å andra sidan...

• Smülschen

Aha... såg... Det behöver väl inte vara någon i den här tråden väl?

Jag har en så underlig smak i munnen... Ungefär som om jag har rökt eller precis inandats röken i ett rökrum... Fast det har jag verkligen inte!

Kan inte detta vara ett gott tecken också?

Snacka om att gripa efter halmstrån...

Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!