• störtis

BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

Någon annan än jag som precis hade ÄL och med BIM ca 23 mars?
    Har någon några symptom? Kände ni ngt speciellt dagarna efter "själva myset"? Vi försökte 3 ggr när jag hade LH-stegring! Hoppas verkligen det blir något. Det är vårt 1:a riktiga försök, vi har bara testat 1 gång innan, men då visste jag inte riktigt klart och tydligt när jag hade ÄL. Denna gång körde jag Clearblue digital Äl-tester.

Skulle vara kul att dela denna tråd med fler som försöker.

• Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!
  • störtis

nervös också, bim fredag, vet inte när jag ska testa...

• Hannas

jag har bim på fredag. och i skåpet har jag ett "aco early detection"-test och tre cb digitala tester som jag handlade i all iver igår.
    men jag skall försöka hålla mig och inte testa förrän på torsdag...eller kanske på onsdag

• störtis

vad kostar cb digital testen? är det dom bästa?

• Hannas

du störtis... lek med tanken. TÄNK OM vi plussar båda två. Jag vågar inte riktigt ens tänka tanken ut att jag skulle plussa.

på andra trådar pratas det om vad man redan skaffat till sitt kommande barn (innan man plussat). gör du det - köper grejer redan nu? jag klarar inte av det. vill inte gå in i det ännu, den världen jag hoppas jag skall få tillträde till snart snart...

• störtis

KÖPER ABSOLUT INGENTING ÄN! JAG TROR NÄMLIGEN LITE ATT JAG INTE ENS KAN BLI GRAVID. MIN MAMMA FÖRSÖKTE FÅ MIG I 5 ÅR, SÅ JAG HAR INBILLAT MIG ATT DET ÄR ÄRFTLIGT. HUR MKT FÖRSÖKTE NI NU IGEN PÅ LH, BERÄTTA DIN STORY SÅ BERÄTTAR JAG MIN, SÅ KAN VI JÄMFÖRA LITE....

*TROR PÅ OSS*

• Hannas

här där jag bor kostar 3 st. CB digital-tester (de säljs i 3-pack) 24 euro. det är ca 210kr, ungefär tror jag

• störtis

bor du utomlands? vad skoj det låter

Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!