• störtis

BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

Någon annan än jag som precis hade ÄL och med BIM ca 23 mars?
    Har någon några symptom? Kände ni ngt speciellt dagarna efter "själva myset"? Vi försökte 3 ggr när jag hade LH-stegring! Hoppas verkligen det blir något. Det är vårt 1:a riktiga försök, vi har bara testat 1 gång innan, men då visste jag inte riktigt klart och tydligt när jag hade ÄL. Denna gång körde jag Clearblue digital Äl-tester.

Skulle vara kul att dela denna tråd med fler som försöker.

• Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!
  • störtis

Hej tjejer! Har mensvärk idag, fast mensen ska ju inte komma förrän på fredag!!!! Jag har väldigt (!!!) regelbunden mens, samma dag år ut och år in, så fattar ingenting. I övrigt känner jag inget. Vaknade mitt i natten, kl.03.00 och var fysiskt helt klarvaken. Skitkonstigt! Kunde inte somna om, fast jag inte tänkte på någonting. Det var det märkligaste jag varit med om på länge!

• Hannas

Underligt störtis, att vakna sådär... Och mensvärk?

Ska bli såååå spännande allihopa. Var finns den där knappen som man kan trycka på som gör att man hoppar direkt till lördagen?

• störtis

hehe....
    tänkte sysselsätta mig med att börja sy gardiner nu, har inga test hemma (!!!) tänkte köpa nya test på fredag tidigast! Har inga pengar heller..... dumt att slösa alla test på BIM-7., så kan det gå!!!!

Måste vi inte testa samtidigt ngn dag???? stöttning...

• störtis

undrar hur länge jag kan hålla mig borta härifrån idag dock?!

• Hannas

jo, jag har ju sambon på resa hela veckan, så jag tar gärna emot all teststötting jag kan få... :)

• Lilla Mjau

Jag ska faktiskt testa imorgon igen *S* Har ett helt lager på närmare 20 gravtest hemma, kom över ett billigt lager på blocket

- Mycket kan man köpa men ingen kan köpa livet - Tomas Di Leva
  • Hannas

Störtis, jag ska berätta en hemlighet för dig, om du lovar att inte berätta för någon annan...

[viskar]: jag kunde inte hålla mig utan testade alldeles nyss o fick ett stooooort digitalt minus... :-0

• Hannas

Jag hejar på dig Lilla Mjau! Testa på du bara om du har mycket test, man blir ju inte mindre gravid för det!

• störtis

hannas. en hemlighet till är ju att jag testade med ÄL-test imorse, hört att man kan göra det och hade inga gravtest hemma. men fett minus där också! Känns som om jag bara är sugen på sex på ÄL, helt paranoid har jag blivit. HAHA! Ska vi bestämma att vi testar tidigast onsdag morgon??? låt säga 06.30? Är du uppe då?

• störtis

Fattar ni tjejer att vi snart är uppe i 250 inlägg, kul! Jätte mysig tråd detta, där alla kan berätta sina hemligheter!

Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!