• störtis

BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

Någon annan än jag som precis hade ÄL och med BIM ca 23 mars?
    Har någon några symptom? Kände ni ngt speciellt dagarna efter "själva myset"? Vi försökte 3 ggr när jag hade LH-stegring! Hoppas verkligen det blir något. Det är vårt 1:a riktiga försök, vi har bara testat 1 gång innan, men då visste jag inte riktigt klart och tydligt när jag hade ÄL. Denna gång körde jag Clearblue digital Äl-tester.

Skulle vara kul att dela denna tråd med fler som försöker.

• Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!
  • Smülschen

Valkyrian, du har ju också BIM den 23e... Du har nog testat för tidigt...

Lilla Mjau, Fasiken också. Det är fruktansvärt att gå såhär och försöka. Lycka till med försöken i fortsättningen! Stannar du kvar i tråden?

• Lilla Mjau
    Smülschen: Nej, jag tror jag stannar tills tanten kommit iaf, men tar bort mig från listan ändå. Skulle det visa sig att jag är gravid lovar jag att äta upp mitt positiva gravtest Dina symtom verkar ju däremot lovande!! Själv har jag nada, inga, noll, zero symtom.
    - Mycket kan man köpa men ingen kan köpa livet - Tomas Di Leva
  • Lilla Mjau

Tar bort mig från BIM-listan trots mensen inte kommit. Vet att jag inte är gravid, testen är fetminus och inga symtom. Kastar in handduken nu!

BIM LISTAN
    CanelaCaliente - 20 mars
    Pearls - 21 mars
    Amanda 17 Småland - 23 mars
    Smülschen - 23 mars
    Störtis - 23 mars, ÄL 9/3, sex 5/3, 6/3, 7/3, 9/4 2 ggr, 10/3
    Tessan79 - 23 mars
    Önska - 23 mars
    Hannas - 23 mars, ÄL 8-9/3, sex 5/3, 7/3, 8/3
    Zagolik-23 mars , äl 8+9/3,sex 4/3,7/3,8/3,9/3,10/3,11/3
    Linn83 - 23 mars, äl 7+8, sex: 4-5/3, 7/3, 9-11/3
    Valkyrian- 23 mars
    Mia Jennie - 24 mars
    Novaliss - 24 mars, ÄL 9/3, sex 5/4, 6/4, 8/4, 2 ggr 10/3
    JennyoPatrik - BIM 24 mars
    Jenny nkpg - 25 mars
    Piluttan - 25 mars
    hellenaK - 25 mars
    Norpan 1 - 28 mars
    Monni21 - 31mars

Borde bli gravida: 20 * 0,2= 4 st (!!!!) Wow! Det är ju många!

Plussat:

Tantbesök
    Linjo82

Lilla Mjau

• Smülschen

Hannas,
    förändra blodbilden? VAd i allsin dar innebär det? Jag hoppas att ett fett PLUS på stickan på fredag kommer att förändra MIN blodbild för nio månader framöver... Eller vad säger ni? Pepping, pepping...

• Lilla Mjau
    Smülschen: Näää, orkar inte vänta nåt mer. Magkänslan säger "meeeeens" och tyvärr brukar den ha rätt. Och testen är verkligen fetnegativa. Inte ens ett sketet spökstreck hur jag än vrider och vänder på testen *ler trött*

Har lust att svära en lång harang men ska inte låta "menstanten" få den glädjen utan jag låtsas som det regnar inför henne och tackar härmed JA till en hejdundrande tjejfest på lördag *mooahahaha* (Men piper tyst att jag ändå "HOPPAS" ännu )
  • Smülschen

Ja ja ja... Men testen är ju fetnegativa ända tills de inte är fetnegativa längre. Jag menar visar de inget så visar de inget! Sist jag blev gravid var testet fetnegativt och dagen efter blev det fetpositivt! Det var med RFSU-s tester som ska kunna visa ca 7 dgr innan BIM. Jag testade 2 dgr innan och sedan 1 dg innan...

Valkyrian, tänker du inte kollektivtesta imorgon då?

Själv kan jag inte tänka på något annat än att teste. Måste gå på spinning nu...

• Lilla Mjau

Hehe,,,, jo jag veeet Hade jag åtminstone haft ett endaste symtom att haka upp mig på, men inte ens det *håhåjaja*

Nä, nu packar jag ihop för idag! Ha de bra!

Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!