• störtis

BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

Någon annan än jag som precis hade ÄL och med BIM ca 23 mars?
    Har någon några symptom? Kände ni ngt speciellt dagarna efter "själva myset"? Vi försökte 3 ggr när jag hade LH-stegring! Hoppas verkligen det blir något. Det är vårt 1:a riktiga försök, vi har bara testat 1 gång innan, men då visste jag inte riktigt klart och tydligt när jag hade ÄL. Denna gång körde jag Clearblue digital Äl-tester.

Skulle vara kul att dela denna tråd med fler som försöker.

• Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!
  • valkyrian

Hmm. Hade tänkt hoppa över det men jag har ju sagt att jag skall onsdagsplussa så lika bra att köra på :)
    Haha. Lol.
    du då?

• Smülschen

Tjejer... Jag tror jag är gravid. Känner mig jättegravid. Brösten är så ömma och jag har ont i tjejmagen. Känns inte riktigt som mensvärk men påminner om det. Mår småilla och är svintrött. Höll på att spy när jag busade med lilltjejen precis. Funderar på att gå och lägga mig så fort hon somnat. Vill iofs se House men...

• monni21

smülschen - hoppas hoppas!! Hi, hi!

• Hannas

Jag tror på dig Smülschen!

Och Lilla Mjau, dig har jag inte heller gett upp hoppet på.
    Men ja, vi närmar oss de dagarna då några av oss fortsätter framåt i ett lyckorus mot något nytt och spännande, medan de andra bittert får fortsätta snurra runt i detta urkämpiga ekorrhjul.

Jag tror tyvärr jag anar till vilken grupp jag hör.
    Men inga handdukar före tanterna, som det gamla djungelordspråket lyder.

• Tessan79

BIM LISTAN
    CanelaCaliente - 20 mars
    Pearls - 21 mars
    Amanda 17 Småland - 23 mars
    Smülschen - 23 mars
    Störtis - 23 mars, ÄL 9/3, sex 5/3, 6/3, 7/3, 9/4 2 ggr, 10/3
    Tessan79 - 23 mars
    Önska - 23 mars
    Hannas - 23 mars, ÄL 8-9/3, sex 5/3, 7/3, 8/3
    Zagolik-23 mars , äl 8+9/3,sex 4/3,7/3,8/3,9/3,10/3,11/3
    Linn83 - 23 mars, äl 7+8, sex: 4-5/3, 7/3, 9-11/3
    Valkyrian- 23 mars
    Mia Jennie - 24 mars
    Novaliss - 24 mars, ÄL 9/3, sex 5/4, 6/4, 8/4, 2 ggr 10/3
    JennyoPatrik - BIM 24 mars
    Jenny nkpg - 25 mars
    Piluttan - 25 mars
    hellenaK - 25 mars
    Norpan 1 - 28 mars
    Monni21 - 31mars

Borde bli gravida: 20 * 0,2= 4 st (!!!!) Wow! Det är ju många!

Plussat:

Tantbesök
    Linjo82

Lilla Mjau
    Tessan79

• störtis

Hej tjejer!

Har varit på jobbet och kan inte skriva därifrån för alla har redan misstankar om att jag försöker bli gravid! F-N också! Till och med eleverna!!!! Ännu mer F-N. Därför kommer det aldrig lyckas! Jag är väldigt negativ just nu!

Men kollektiv testa tänker jag ändå göra imon! Såklart! Lovat är lovat! hehe.....

Fick smita under arbetstid till apoteket och köpte 3 st CB digitala, hade nada pengar men fick liksom ordna det! känner mig inte alls gravid dock, inga symptom idag, bara lite molvärk. Säkert tantjäveln!

KRAM

• Hannas

Gomorron!
    Jag är tidig här. Hunden hittade på att han ville gå ut redan klockan 6 (dvs 5 svensk tid). Och när jag väl var uppe så var jag ju tvungen att kissa... Ett kallt minus förstås. Men det var så pass väntat att jag inte ens känner mig speciellt besviken. Känner mig mensig.

Men väntar otåligt på er, störtis och valkyrian!

• störtis

Minus minus minus. Vad är detta?! Någon i vår tråd måste ju bli gravid. Inte är det jag iallafall. Känner mig också mensig....

denna månad tänker jag köra varannan dag metoden, utan ÄL-test.. så får vi se om det fungerar bättre

• Hannas

Hej störtis!
    Äsch vad tråkigt.

Du får ha en bra dag på jobbet i varje fall. Jag böjar redan mentalt förbereda mig på att försöka släppa det här lite nästa månad... (Hur bra har det gått tidigare..?) Kanske det är just ÄL man ska låta bli att testa, då vet man ju inte BIM heller och kan inte stressa för någon särskild dag. Men jag är ju relativt regelbunden ändå, så det blir nog svårt.

Valkyrian hur går det?

Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!