• störtis

BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

Någon annan än jag som precis hade ÄL och med BIM ca 23 mars?
    Har någon några symptom? Kände ni ngt speciellt dagarna efter "själva myset"? Vi försökte 3 ggr när jag hade LH-stegring! Hoppas verkligen det blir något. Det är vårt 1:a riktiga försök, vi har bara testat 1 gång innan, men då visste jag inte riktigt klart och tydligt när jag hade ÄL. Denna gång körde jag Clearblue digital Äl-tester.

Skulle vara kul att dela denna tråd med fler som försöker.

• Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!
  • valkyrian

Jag funderar på att köpa ett rfsu test ist.
    Jag tycker mig ha vissa symptom som jag måste framkallat, men
    det är illamående, "mensverken" och spända bröst. Tröttheten är någolunda borta.

Men men. Man kanske skulle hålla sig fram till BIM nu ist.

• Hannas

Jo, jag skall hålla mig nu. Har inte mensen kommit före (vilket den säkert gör) så testar jag nästa gång på söndag.
    Jag har ett CB-digital kvar.

• Smülschen

godmorgon...
    Igår var jag helt säker... eller ja, säkert 95 % säker i alla fall på att jag var gravid. Speciellt på kvällen. Nu känner jag ingenting längre. Lite spända bröst men annars nada. Det suger! En intensiv dag väntar på jobbet så jag får hoppas att jag lyckas tänka på något annat ett tag.

• valkyrian

smülschen--> Haha att du inte testar dig, jag skulle krevera om jag var du =)

Hoppas du har rätt iaf :)

• Hannas

Det tycker jag du ska göra Smülschen. Vi behöver lite positiva nyheter här på tråden!

• Lilla Mjau

Hej

Jag ville ju givetvis testa ihop med er tjejer - också MINUS här Bajs.....

Har nada symtom ff, tuttarna är så mjuka och fina (jag vill ju ha hårda, ömma tuttar!!!)

Mer plus åt tråden!!!!!!!!

Smulschen: Du lär vara den som testar positivt först här Tror på dig!!

- Mycket kan man köpa men ingen kan köpa livet - Tomas Di Leva
  • pearls

BIM idag, känner ingenting inte minsta mensvärk heller. Hoppas den håller sig borta!

• Smülschen

Jag lär nog tyvärr inte bli den som muntrar upp nåt här... pearls, däremot. Ingen mens är ju det absolut bästa tecknet! Har inte bestämt mig om jag ska testa imorgon eller inte. Känner ingenting...

Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!