• störtis

BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

Någon annan än jag som precis hade ÄL och med BIM ca 23 mars?
    Har någon några symptom? Kände ni ngt speciellt dagarna efter "själva myset"? Vi försökte 3 ggr när jag hade LH-stegring! Hoppas verkligen det blir något. Det är vårt 1:a riktiga försök, vi har bara testat 1 gång innan, men då visste jag inte riktigt klart och tydligt när jag hade ÄL. Denna gång körde jag Clearblue digital Äl-tester.

Skulle vara kul att dela denna tråd med fler som försöker.

• Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!
  • Piluttan

Jaa så kul, sitter och fånler bara Myysigt!

• Hannas

Jättegrattis Piluttan!!!!
    De e ju fantastiskt. Du ska bara vara glad, oroade dig inte.
    Njut istället.

Själv fick jag inget pluss idag, däremot en total black out på mitt muskelträningspass (jag jobbar som instruktör, bl.a.). Det var obehagligt, riktigt skrämmande, har inte hänt tidigare. Sen tänkte jag att om det skulle varit så att jag var gravid så skulle jag ha tyckt att det var lite lustigt, nästan gulligt. Jag skulle genast ha utgått från att det var det som låg bakom...
    Men så är det ju inte.
    Statistik har aldrig talat sanning, störtis.

• valkyrian

Men många på listan raporterar ju inte, så statistiken kan ju mkt väl stämma
    Hehe. Åh, i övermorgon är det BIM :S
    Jag har haft mensverk i flera dagar nu.

• JePaLuLi

Jag har inte testat än, testar tidigast fredag om inte tanten dykt upp...
    Återkommer sen med mitt resultat =)

• norpan1

Jaha ja, kände mig lite smågravid igår kväll, illamående och sugen på att småäta hela tiden och så trött att jag la mig kl 21.
    Men inte vart det något plus imorse för det vilket var ganska vänta iofs
    Förra gången plussade jag -4, men nu har jag bara ett test kvar så jag ska vänta tills efter bim med att testa om nu inte mensen har kommit.

Grattis Piluttan! Njut!

• störtis

gomorgon! Jag testar inte idag heller, är så arg efter testet igår, och ångrar att jag köpte CB digital. (eftersom man inte kan se tendens...)

imorgon är BIM, testar senare i helgen om den inte kommit, jag känner på mig att den kommer snart, och jag tror faktiskt man känner innerst inne om man är gravid, och det gör inte jag.

Börjar få ont i brösten också!

Vi får köra på runt påsk!!!!! Vi har ju ÄL då ungefär?

KRAM

• Lilla Mjau

Grattis Piluttan

Kommer inte heller testa förrens efter BIM om inte mensen kommer. Vilket jag e bombis på att den gör. Försöker förbereda mig mentalt, fast det är svårt!

- Mycket kan man köpa men ingen kan köpa livet - Tomas Di Leva
  • Hannas

Godmorgon mina vänner.

Hur känns det Piluttan att vakna med vetskapen om att du bär på ett gryn? Måste ju vara en av de finare morgnarna i livet, eller?

Ny dag här också. Stark menskänsla... skulle inte förvåna mig om den kom redan idag.

Kram på er alla!

Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!