• störtis

BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

Någon annan än jag som precis hade ÄL och med BIM ca 23 mars?
    Har någon några symptom? Kände ni ngt speciellt dagarna efter "själva myset"? Vi försökte 3 ggr när jag hade LH-stegring! Hoppas verkligen det blir något. Det är vårt 1:a riktiga försök, vi har bara testat 1 gång innan, men då visste jag inte riktigt klart och tydligt när jag hade ÄL. Denna gång körde jag Clearblue digital Äl-tester.

Skulle vara kul att dela denna tråd med fler som försöker.

• Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!
  • Mia Jennie

Godmorgon på er!
    Nu närmar sig BIM (på lördag) och jag har väl lite känningar, ont i brösten och igårkväll trodde jag mensen skulle komma för jag hade sån mensvärk nästan hela kvällen, men det kom ingen mens (som tur var). Men jag har varit skenis förr så jag törs inte hoppas för mycket!
    Nån annan som känner nåt??
    Kram och lycka till alla!

• Hannas

Hej Mia Jennie!

Då var det inte du som blivit gravid anonymt...

Vad bra att din mens inte kommit! Jag håller tummarna.
    Kram!

• Smülschen

Godmorgon på er! Jag lyckades undvika att testa imorse... fick faktiskt inte för min man! Men nu är det bara en dag kvar och idag är ytterligare en intensiv dag på jobbet så jag måste tänka på annat nästan hela dagen. Vart fruktansvärt trött igår kväll. Gick och la mig strax innan 21 och somnade väl vid halv tio. Helt slut, men det kan ju också bero på en jobbig arbetsvecka.

Stort grattis till Piluttan! Så fantastiskt härligt! Tänk att du har en liten knoddis i magen!!!!!

Jag hoppas hoppas hoppas men jag känner mig inte ett dugg gravid nu. Spänningarna i brösten håller på att försvinna och jag har ingen molvärk längre. Känner mig mensig.

Kram!

• Smülschen

Arrrrrrrrhhhhh...........!!!!!!!!!!!!!!!! Jag tror jag spyr av nervositet! JAG ORKAR INTE VÄNTA LÄNGRE! JAG VILL VARA GRAVID!!!! Om jag får ett minus imorgon så kommer jag att bryta ihop! Jag kommer bli jättejätteledsen! Alltså, fast man har ansträngt sig för att inte skruva upp förväntningarna så har man ändå lyckats hänga upp hela sin tillvaro på en eventuell graviditet. Hur känner ni andra???? Äsch! Ska på tjejmiddag den 30e och fest den 31a! Hoppas jag kan dricka då! Eller jag menar... hoppas jag inte får dricka då!

• Piluttan

Tack för alla grattis! Jag håller tummar och tår att resten av gänget plussar nu!!

Kram

• Lilla Mjau

Smulschen: Känner igen mig precis i det du skriver! Man hoppas in i det sista och denna månaden vet jag att jag kommer storböla när mensen kommer, vilken den ju kommer göra det är jag helt säker på. Konstigt, trots att jag vet så finns det där lilla lilla hoppet där och gör att man blir såååå ledsen när mensen kommer...

- Mycket kan man köpa men ingen kan köpa livet - Tomas Di Leva
  • Mia Jennie

Hannas: förstod att du trodde det var jag när jag läste min gästbok... :O) Men tyvärr var det inte jag... jag vet faktiskt inte när jag ska testa mig. Jag ska åtminstone vänta tills på söndag, kommer förmodligen inte kunna hålla mig om inte mensen kommit då.
    Men det är ju så jäkla jobbigt att få ett minus... vill inte se det fler gånger!!!!
    Jag törs inte gå på mina symptom för jag har trott varje månad att jag varit gravid fast jag inte varit det... så nu försöker jag lugnt (!!!) invakta BIM-dagen.
    Kram

• pearls

Vaknade med tantbesök
    Att bli gravid känns hopplöst just nu!

• Lilla Mjau

pearls: Neeej, men attans! Vi trodde ju på dig! *Kramar*

- Mycket kan man köpa men ingen kan köpa livet - Tomas Di Leva
Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!