• störtis

BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

Någon annan än jag som precis hade ÄL och med BIM ca 23 mars?
    Har någon några symptom? Kände ni ngt speciellt dagarna efter "själva myset"? Vi försökte 3 ggr när jag hade LH-stegring! Hoppas verkligen det blir något. Det är vårt 1:a riktiga försök, vi har bara testat 1 gång innan, men då visste jag inte riktigt klart och tydligt när jag hade ÄL. Denna gång körde jag Clearblue digital Äl-tester.

Skulle vara kul att dela denna tråd med fler som försöker.

• Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!
  • störtis

Tjejer! Var e ni? Vi kör väl på påskbebbe????

KRAM på Er, läääääääängtar nu till försöken, har varit svacka under mens, men nu uppe och pigg igen!

• störtis

Du som redan blivit gravid i denna tråd kan inte du skicka med lite info om hur ni bar er åt?

Dela gärna med er av era stories.... ger oss andra hopp

Tack och lycka till med bebisen i maggen! :-O

• Mia Jennie

Känner mig så himla misspeppad. Mensen kom imorse två dagar för sent. Trodde verkligen att vi lyckats denna månaden då mensen inte kom och jag mådde riktigt illa sedan i tisdags förra veckan. Men icke, sa Nicke!
    Är så jäkla trött på att vara skenis! Är så jäkla trött på allt just nu!

• JePaLuLi

Kan säga hur vi gjorde
    Myste mindre än vanligt (varannandag) och åt grape. Dessutom tänkte vi inte så mycket på bebisverksta´n just denna månad...

Plötsligt händer det...
  • valkyrian

Störtis---> Kanske dags att öppna en ny tråd för de som går vidare mot nästa ägglossning runt påsk

• störtis

Ja bra idé! Hoppas alla ni som varit med innan hänger med då!

döper tråden till: BIM påsk... åhhhh vill bli gravid! Nu ska vi bli gravida allihop!

Kom dit ALLA! som vill! hannas, valkyrian, norpan mfl....

KRAM störtis.

• störtis

Hallåååååååååååå alla igen! Jag döper om tråden!

ÄL påsk... åhhhh vill bli gravid! Nu ska vi bli gravida allihop!

• störtis

hur mår du valkyrian?
    allt bra?

• störtis

Ja, man kan inte klaga! Nu stänger vi denna tråd då och kör på den nya, som jag precis lagt ut! Vi ses där?! OK?

• vineyard
    störtis skrev 2007-03-11 12:05:56 följande:
    BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

Någon annan än jag som precis hade ÄL och med BIM ca 23 mars?
    Har någon några symptom? Kände ni ngt speciellt dagarna efter "själva myset"? Vi försökte 3 ggr när jag hade LH-stegring! Hoppas verkligen det blir något. Det är vårt 1:a riktiga försök, vi har bara testat 1 gång innan, men då visste jag inte riktigt klart och tydligt när jag hade ÄL. Denna gång körde jag Clearblue digital Äl-tester.

Skulle vara kul att dela denna tråd med fler som försöker.

Jag hade ägglossning 9/3 och nu 22 Mars. Menscykel på 32 dagar tror jag.. Jag har inte plussat ännu.... Har du det och hur lång cykel har du? 
Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!