• störtis

BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

Någon annan än jag som precis hade ÄL och med BIM ca 23 mars?
    Har någon några symptom? Kände ni ngt speciellt dagarna efter "själva myset"? Vi försökte 3 ggr när jag hade LH-stegring! Hoppas verkligen det blir något. Det är vårt 1:a riktiga försök, vi har bara testat 1 gång innan, men då visste jag inte riktigt klart och tydligt när jag hade ÄL. Denna gång körde jag Clearblue digital Äl-tester.

Skulle vara kul att dela denna tråd med fler som försöker.

• Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!
  • Hannas

Blod och tårar var det ja, och en hejdundrande mensvärk som precis fick mig att spruta ur alla ändor (ursäkta mig).
    Precis som väntat, och ändå jävligt pissigt.

BIM LISTAN

CanelaCaliente - 20 mars
    Amanda 17 Småland - 23 mars
    Störtis - 23 mars, ÄL 9/3, sex 5/3, 6/3, 7/3, 9/4 2 ggr, 10/3
    Linn83 - 23 mars, äl 7+8, sex: 4-5/3, 7/3, 9-11/3
    Valkyrian- 23 mars
    Mia Jennie - 24 mars
    Novaliss - 24 mars, ÄL 9/3, sex 5/4, 6/4, 8/4, 2 ggr 10/3
    Jenny nkpg - 25 mars
    hellenaK - 25 mars
    Norpan 1 - 26 mars
    Monni21 - 31mars

Borde bli gravida: 21 * 0,2= 4,2 st (!!!!) Wow! Det är ju många!

Plussat: (3)
    ANONYM
    Piluttan
    JennyoPatrik

Tantbesök: (10)
    Linjo82
    Lilla Mjau
    Tessan79
    Önska
    Zagolik
    Pearls
    Novaliss
    Smülschen
    Störtis
    Hannas

• monni21

Rättar lite i listan! Nu r det inte många kvar som ska få tantbesök (hoppas inte) eller plussa, JA!!
    CanelaCaliente, Amanda - hur går det? Linn83, Valkyrian?? Några pluss i sikte?? Här håller vi tummarna.

Ni som plussat, har ni några symtom? innan och nu.. Har det kommit några nidblödningar för er? Huggit i magen? Liknande mensvärrk? Är så himla nyfiken på hur det känns..

BIM LISTAN

CanelaCaliente - 20 mars
    Amanda 17 Småland - 23 mars
    Linn83 - 23 mars, äl 7+8, sex: 4-5/3, 7/3, 9-11/3
    Valkyrian- 23 mars
    Mia Jennie - 24 mars
    Jenny nkpg - 25 mars
    hellenaK - 25 mars
    Norpan 1 - 26 mars
    Monni21 - 31mars

Borde bli gravida: 21 * 0,2= 4,2 st (!!!!) Wow! Det är ju många!

Plussat: (3)
    ANONYM
    Piluttan
    JennyoPatrik

Tantbesök: (10)
    Linjo82
    Lilla Mjau
    Tessan79
    Önska
    Zagolik
    Pearls
    Novaliss
    Smülschen
    Störtis
    Hannas

• JePaLuLi

monni21: Jag har fruktansvärt ont i brösten, mår illa och gråter för typ ingenting . Det spänner i magen och "drar" i ljumskarna på ett konstigt sätt, vet inte hur jag ska förklara...
    Jag fick en blödning ca 8 dagar efter ÄL som jag givetvis hoppades var en nidis, och det var det ju
    Fråga på du om du vill veta nåt mer
    Håller tummarna för alla er andra och vet att er tur kommer snart!!

Plötsligt händer det...
  • norpan1

God morgon tjejer!
    undrar om vi får några fler plus idag?
    Nyfiken som jag är så gjorde jag ett test imorse igen som naturligtvis var negativt.
    Från att förra veckan ha varit skengravid så känner jag inget alls i kroppen. Ingen mensvärk eller annat. Har iofs blivit förkyld så kanske är det därför? Är fortfarande trött och går och lägger mig runt kl 21 men det är troligen också pga förkylningen....
    Fast jag brukar ju ha mensvärk och ganska starka humörsvängningar innan mens...(fick ett utbrott på sambon igår kom jag just på så lite häxa är jag

Ja ja, det återstår att se vad som händer. Nu ska jag inte masa mig iväg till apoteket förräns efter bim om nu mensen inte kommit. Har man ett test så ligger det och väser åt en i skåpet!

• norpan1

Tack! Fast någonstans vet jag att jag inte är gravid fast man vill ju bli riktigt överbevisad innan man slutar hoppas!

• Hannas

Norpan - så är det ju, man släpper det inte förrän man ser mensen med egna ögon.

Störtis - jag håller med dig i att det finns något skönt med en mens som verkligen kommer på BIM (om den nu ska komma alls alltså) Man slipper dra ut på en onödig väntan.

JennyoPatrik - du skrev att du ätit grape. Det här är säkert punktknulleri (=att peta i oväsentliga detaljer), men vet du om det spelar någon roll om det är blodgrape eller vanlig, de smakar ju så olika...? Jag dricker färskpressad blodgrapesjuice på morgnarna, det borde väl funka.

Kram på er alla! O tusen tack för stödet denna månad!! Jakten fortsätter...

• norpan1

nu kan man väl kanske kasta in handduken denna månaden..
    Fick just lite blod på papperet( låter inte så fräscht när man skriver det
    Fast jag ska ju ha mens på måndag? Är det detta som kallas för spottings?

• Hannas

inga handdukar före du känner igen din vanliga mens!

jag fick spottings för första gånger för ungefär ett år sedan. Sedan dess får jag lite brunröda flytningar några dagar inna mensen.
    Om du e nyfiken så kolla in tråden "Ni som har spottings innan mens!"
    www.familjeliv.se/Forum-1-3/m18343311.html

• valkyrian

Hallå.
    Men i morse
    Vi har inte bestämt om vi skall fortsätta köra på, men vi kanske synns i nästa tråd annars.

Nåja, då blir det krogen ikväll iaf.

Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!