• störtis

BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

Någon annan än jag som precis hade ÄL och med BIM ca 23 mars?
    Har någon några symptom? Kände ni ngt speciellt dagarna efter "själva myset"? Vi försökte 3 ggr när jag hade LH-stegring! Hoppas verkligen det blir något. Det är vårt 1:a riktiga försök, vi har bara testat 1 gång innan, men då visste jag inte riktigt klart och tydligt när jag hade ÄL. Denna gång körde jag Clearblue digital Äl-tester.

Skulle vara kul att dela denna tråd med fler som försöker.

• Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!
  • störtis

Hellå! Tur iallafall att man har sjukt regelbunden mens! Fick den idag på BIM dagen alltså! så nu kör vi påsk istället! Vin ikväll! Mysigt! Fast har sjuk mensvärk,

• störtis

BIM LISTAN

CanelaCaliente - 20 mars
    Amanda 17 Småland - 23 mars
    Störtis - 23 mars, ÄL 9/3, sex 5/3, 6/3, 7/3, 9/4 2 ggr, 10/3
    Hannas - 23 mars, ÄL 8-9/3, sex 5/3, 7/3, 8/3
    Linn83 - 23 mars, äl 7+8, sex: 4-5/3, 7/3, 9-11/3
    Valkyrian- 23 mars
    Mia Jennie - 24 mars
    Novaliss - 24 mars, ÄL 9/3, sex 5/4, 6/4, 8/4, 2 ggr 10/3
    JennyoPatrik - BIM 24 mars
    Jenny nkpg - 25 mars
    hellenaK - 25 mars
    Norpan 1 - 26 mars
    Monni21 - 31mars

Borde bli gravida: 21 * 0,2= 4,2 st (!!!!) Wow! Det är ju många!

Plussat: (2)
    ANONYM
    Piluttan
    JennyoPatrik

Tantbesök: (7)
    Linjo82
    Lilla Mjau
    Tessan79
    Önska
    Zagolik
    Pearls
    Novaliss
    Smülschen
    Störtis

• Smülschen

Jag är något av en pedant... Rättar i listan.

BIM LISTAN

CanelaCaliente - 20 mars
    Amanda 17 Småland - 23 mars
    Störtis - 23 mars, ÄL 9/3, sex 5/3, 6/3, 7/3, 9/4 2 ggr, 10/3
    Hannas - 23 mars, ÄL 8-9/3, sex 5/3, 7/3, 8/3
    Linn83 - 23 mars, äl 7+8, sex: 4-5/3, 7/3, 9-11/3
    Valkyrian- 23 mars
    Mia Jennie - 24 mars
    Novaliss - 24 mars, ÄL 9/3, sex 5/4, 6/4, 8/4, 2 ggr 10/3
    Jenny nkpg - 25 mars
    hellenaK - 25 mars
    Norpan 1 - 26 mars
    Monni21 - 31mars

Borde bli gravida: 21 * 0,2= 4,2 st (!!!!) Wow! Det är ju många!

Plussat: (3)
    ANONYM
    Piluttan
    JennyoPatrik

Tantbesök: (9)
    Linjo82
    Lilla Mjau
    Tessan79
    Önska
    Zagolik
    Pearls
    Novaliss
    Smülschen
    Störtis

Sådär ja..

• Smülschen

jag har ju inte så regelbunden mens och har aldrig haft... ingen tant än. Dricker vin ikväll i alla fall...

• störtis

Om jag har mens bara i 2 dagar tjejer! Borde inte min ÄL ligga tidigare då? Vad tror ni?

• Hannas

Hej på er.
    Gud så du är sansad Smülschen, som tar bort dig från listan före du fått mens. Jag är mäkta imponerad.
    Jag är naturligtvis 99% säker på att jag får mens vilken sekund som helst, men kan inte ta bort mig ändå...

Utan att verka alldeles för naiv där jag dinglar i halmstrået, får jag kanske ändå tycka att det är (om så bara liiiiite) underligt att jag haft spottings sedan tisdag förmiddag utan att få mens än. Mina spotting brukar hålla på i 1-2 dagar.

Nu måste jag gå på toa. Ni ska få se att jag fått mens nu bara för att jag skrev det där om spottingsen...

• Hannas

Nu blir jag galen.
    Jag har mensvärk. Det ilar i buken. (Jag har aldrig fått mensvärk före ca ett halvt dygn EFTER att mensen satt igång på allvar) Jag inbillar mig också att jag börjat må illa. Och tidigare idag, när min gudson var på besök, blev jag plötsligt så trött att jag inte orkade stiga upp från stolen...
    JAG ORKAR INTE MED ALLA DESSA SYMTOM, jag vet ju att det kommer att sluta i blod och tårar - rent bokstavligt.

• valkyrian

Hannas--> Gud vad frustrerande.

Har förväntat mig mens hela dagen men icke. Det är underligt eftersom jag inte brukar ha mensverk en vecka före utan samma kväll som den skall komma. Risken finns att imorgon är min riktiga BIM. Men men. minus på stickan i morse.
    Massa symptom. Om jag nu skall få mens får den se till att komma ikväll eller imorrn,
    skall ju ut på krogen imorrn :-S

• Linjo82

Herre gud va duktiga ni har varit med att skriva inlägg här inne tjejer. Ni har skrivit en massa sen jag var häer sist..
    Nu är det mycket på gång märker jag.

Har inte orkat läsa igenom alt ni skrivit, men jag hoppas att det är många som snart plusar! Så att några redan har gjort detta, stort grattis till er!!1

Hannas: Vi ska inte heller hoppas över nästa gång, blir det en julbebis så blir det. Hoppas så att det vill ta sig nästa gång.
    Hur går det för er??

störtis: Såg att du också ha fått tantbesök.. Så typiskt!!
    Vi få hoppas att det blir vår tur nästa gång.

Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!