• störtis

BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

Någon annan än jag som precis hade ÄL och med BIM ca 23 mars?
    Har någon några symptom? Kände ni ngt speciellt dagarna efter "själva myset"? Vi försökte 3 ggr när jag hade LH-stegring! Hoppas verkligen det blir något. Det är vårt 1:a riktiga försök, vi har bara testat 1 gång innan, men då visste jag inte riktigt klart och tydligt när jag hade ÄL. Denna gång körde jag Clearblue digital Äl-tester.

Skulle vara kul att dela denna tråd med fler som försöker.

• Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!
  • Hannas

Äsch då Valkyrian.

Jag hade ju tänkt strunta i planering och sånt nästa månad, e helt slut efter förra omgången, men nu är det som att min sambo skulle blivit biten av nån underlig bebisfluga alldeles plötsligt! Han planerar avlingsverkstad för fulla muggar. Vill diskutera ställningar som gynnar saken, hur ofta, vilka dagar osv. Han är i sthlm på jobbresa som bäst och meddelade att han köpt nya sexleksaker... Han tycker absolut vi skall kolla ägglossning och pricka så gott vi kan.

Jag kan ju inte klaga nu när han äntligen tänder... Och jag kan definitivt inte lägga av med engagemanget.

• norpan1

Hej flickor!

Tar bort mig helt från listan eftersom min sambo (som tidigare varit velig) tycker vi ska vänta med att skaffa syskon....
    Försökt förklara att det kan ta tid osv men han vill inte riktigt lyssna.
    Så lycka till alla ni andra. Jag kommer smyga runt och ha koll på er och hoppas ni plussar snart!
    Kram

• norpan1

BIM LISTAN

CanelaCaliente - 20 mars
    Amanda 17 Småland - 23 mars
    Linn83 - 23 mars, äl 7+8, sex: 4-5/3, 7/3, 9-11/3
    Valkyrian- 23 mars
    Mia Jennie - 24 mars
    Jenny nkpg - 25 mars
    hellenaK - 25 mars
    Monni21 - 31mars

Borde bli gravida: 21 * 0,2= 4,2 st (!!!!) Wow! Det är ju många!

Plussat: (3)
    ANONYM
    Piluttan
    JennyoPatrik

Tantbesök: (10)
    Linjo82
    Lilla Mjau
    Tessan79
    Önska
    Zagolik
    Pearls
    Novaliss
    Smülschen
    Störtis
    Hannas

• Hannas

Så tråkigt norpan, jättesynd.
    Hoppas han ändrar sig snart.

Stor kram!

• valkyrian

Oh, nu är jag bakis fy att man aldrig lär sig!

Vad kul Hannas att han är så på!!

• Jenny Nkpg

ingen mens ..dock inget plus heller...
    tycker att det känns oki....
    satsar på nästa mån....

• Mia Jennie

Hej tjejer!
    Jag hade BIM igår och än så länge ingen mens i sikte. Min sambo och jag har bestämt att inte testa förräns nästa söndag om inte mensen kommit innan dess. Anledningen att vi vill vänta är för att förra gången vi plussade så fick jag mf en vecka senare och därför vill jag vänta med att testa.
    Men än så länge verkar det lovande. Jag har börjat få lite mer flytningar, lite gryniga och jag mår illa i stort sett varje eftermiddag/kväll. Så nu håller vi alla tummar vi har att mensen ska hålla sig borta.
    Kram till er alla.

• Linn83

hallå hallå alla... jag har då inte fått varken ett plus eller mens... har molvärk ibland i magen... å brösten har börjat ömma lite.. jag testade dagen innan BIM (torsdag den 22/3) å då vart de minus... så ja ska v'nta tills på fredag denna vecka å testa igen...men jag hoppas fortfarande...tror faktist att jag är gravid...drömde att jag testade mig inatt och att det kom upp två streck...dock va ett lite svagare än de andra, men ändå två streck...hehe, hoppas det va en sanningensdröm =) jag hör av mig på fredag så får ni vet!!!

kram till er!!!

• Linjo82

Sitter och väntar på äl.. men det är ett tag till (över en vecka!!). Är det inte väntan på ett plus, så är det på äl.. tråkigt att man inte kan bli gravid hela tiden.

Linn83: Detta verkar lovande! Vi får verkligen hoppas att du får ett plus på fredag, *håller tummarna*!!

Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!