• störtis

BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

Någon annan än jag som precis hade ÄL och med BIM ca 23 mars?
    Har någon några symptom? Kände ni ngt speciellt dagarna efter "själva myset"? Vi försökte 3 ggr när jag hade LH-stegring! Hoppas verkligen det blir något. Det är vårt 1:a riktiga försök, vi har bara testat 1 gång innan, men då visste jag inte riktigt klart och tydligt när jag hade ÄL. Denna gång körde jag Clearblue digital Äl-tester.

Skulle vara kul att dela denna tråd med fler som försöker.

• Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!
  • valkyrian

:)
    Vad kul =)
    Haha jag känner mig total pmsig just nu med mensvärk så vi får se hur det blir med mitt onsdgasplus men men =)

Hmm. Om min menscyckel skulle vara på 28 dagar som den är ibland har jag BIM idag :/
    Läskigt.
    kanske är mens på g då. JÄVLA SKIT

• Smülschen

Hej!
    Här var det aktivitet! Så skönt att läsa att fler är som jag - HELT NIPPRIG! Jag har också haft konstiga menskänningar i tjejmagen och även känt mig smått illamående. Dessutom är brösten helt tokigt ömma! Det brukar de bli men inte såhär mycket. De får knappt plats i behån längre heller... Vill inte testa innan den 23e och riskera ett minus som jag inte kan vara säker på... Måste måste måste vänta till den 23e...

• valkyrian

beställde tester från testlagret.se och så säger folk att dessa inte är pålitliga för fem öre kanske skulle köpa ett rfsu imorrn, de mäter ju lägst värden av de inte billiga har jag hört.

Suck

• valkyrian

Godmorgon komrats of the tråd.
    Idag tänkte jag vara hemma från skolan,
    för jag vaknade och mådde så illa (!)
    ändå är jag vaken av ngn riktigt dålig anledning.
    Hur som helst kan jag inte hålla mig längre så
    jag tänkte testa mig vid 10-11 när posten kommer'

*bygger upp spänning*

Så jag skall hålla mig fram till dess =)=)

• Hannas

Gomorron, ett litet besök före jag kollar mailen...
    Sedan igår eftermiddag har jag haft noll symtom och känner mig inte det minsta gravid (hur jag nu skulle veta hur det ska kännas e en annan fråga).
    Mina förhoppningar har sjunkit rejält inför morgondagens kollektivtestning.
    Jag önskar er andra en svullen, trött, öm och smärtfull dag full av illamående.

• Hannas

Roligt valkyrian!
    Rapport väntas med spänning.

• valkyrian

Hannas--->
    Jag har antingen förstärkta pms symptom eller
    en böna i magen :D
    Haha. Borde gå o lägga mig igen så tiden går lite fortare

• valkyrian

Skulle ju skriva till dig att symptom inte är nödvändigt =)
    Kände inget alls med lilltjejen!

• störtis

Hej tjejer! Nu är det konstigt asså! Jag berättade ju för er att jag kollade med ÄL-test för hade inget gravtest hemma. Jag har tappat instruktionerna till apoliva ÄL-testen och fick nu svar på ett inlägg att det streck som ska vara starkast om man är gravid är det som inte är närmast pilen (sk kontrollstreck). Jag har alltså kollat fel hela tiden! Jag har trott tvärtom! Igår var strecket (som inte är närmast pilen) starkast.

Eller hur är det, hjälp mig! Undrar om jag hinner åka till apoteket idag, jobbar till sent.... hur ska detta gå?

• Hannas

oj, jag har bara använt digitalt äl-test så jag vet tyvärr inte. menar du att du kanske har trott fel på tidpunkten för din ÄL helt och hållet?
    du får LOV att hinna till apoteket i dag min vän...

Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!