• störtis

BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

Någon annan än jag som precis hade ÄL och med BIM ca 23 mars?
    Har någon några symptom? Kände ni ngt speciellt dagarna efter "själva myset"? Vi försökte 3 ggr när jag hade LH-stegring! Hoppas verkligen det blir något. Det är vårt 1:a riktiga försök, vi har bara testat 1 gång innan, men då visste jag inte riktigt klart och tydligt när jag hade ÄL. Denna gång körde jag Clearblue digital Äl-tester.

Skulle vara kul att dela denna tråd med fler som försöker.

• Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!
  • Hannas

Störtis: Jag var igår på babysim med min gudson! Tänk dig en gurglande skrattande plaskande halvåring på din mage när du guppar runt i 40graders vatten... Helt underbart!

• störtis

Hur får man denna tråd att läggas under graviditetssymtom igen, så den kommer under planerar barn direkt???? ngn som vet?

• störtis

Jag gjorde samma sak med min gudson, babysim alltså, för 2 veckor sen, det är helt underbart! Mamman kunde inte nämligen, Jag = jätte glad!

• Hannas

jag skulle gärna vara lärare i svenska på gymnasiet, tycker det låter roligt. Är du inriktad på några särskilda ämnen?

mina intressen (förutom det jag jobbar med (film, teater, träning mm...)): träffar alla mina fina fina vänner, min hund (men han är mera familj än intresse), spelar lagsporten ultimate frisbee, läser mycket, hänger på fl ALLDELES för mycket för min hälsa...

att rada sina intressen kändes som att skriva en brevvänsannons i Kamratposten.. Men kanske KP och FL har fler likheter än så, när man tänker efter... Någon annan som minns "kropp och knopp" med lätt vemod?

• Hannas

Jag vet inte, jag var helt förvirrad när den hoppade
    ja ba va liksom ja ba fatta ingenting liksom ba va??!!

oj ursäkta, vet inte vad som hände, det var väl en blandning av KP o lite stockholmslängtan där plötsligt som korsade varann...

• Hannas

talade alltså om att tråden hoppade hit till medlemsgrupper....

ok, jag vet, det flippar för mig lite ibland...

• störtis

Det låter jätte kul med svenska lärare.... jag undervisar naturämnena. svenska är inte ett av mina ämnen, men det låter kul. Hur har du det idag? snart har vi BIM.... Nervös?

• Hannas

suck, nu måste jag ta en paus innan ni andra flyr tråden för att ni tror att mitt nick blivit stulet av någon som vill svärta mitt rykte.

• Hannas

jo jag är ganska nervös, inbillade mig igår kväll att jag hade värk i buken i flera timmar...

• störtis

när har du bim nu igen? när ska du testa?

Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!