• störtis

BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

Någon annan än jag som precis hade ÄL och med BIM ca 23 mars?
    Har någon några symptom? Kände ni ngt speciellt dagarna efter "själva myset"? Vi försökte 3 ggr när jag hade LH-stegring! Hoppas verkligen det blir något. Det är vårt 1:a riktiga försök, vi har bara testat 1 gång innan, men då visste jag inte riktigt klart och tydligt när jag hade ÄL. Denna gång körde jag Clearblue digital Äl-tester.

Skulle vara kul att dela denna tråd med fler som försöker.

• Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!
  • Hannas

Hej på er!
    Jag har också bestämt mig för att börja förbereda mig på ett minus. Man har ju bara begränsade krafter och orkar inte hoppas så desperat längre. Inga symptom alls idag, och bra så. SUCK.

• störtis

Hej på ER idag!

Hur känns det för Er, jag vill testa snart!! har absolut inga symptom, undrar bara om de där stickningarna i söndags, måndags, och lite i tisdags, var att ägget fäste? Finns det några gravida här, som känt samma? Hannas! Kan vi inte testa idag, är det på tok för tidigt?! KRAM

• Linn83

ja ja har inte heller nått symtom ... å ja önskar att ja inte vore så nyfiken...för jag kunde då inte hålla mig imorse så jag testade hehe, och det vart ju såklart minus...fast hoppet har jag inte gett upp...de är ju en vecka kvar tills min bim så...

• störtis

Linn83. Läste din presentation. Jag är utbildad gymnasielärare! Vad kul! Vilka ämnen har du ? hoppas för ett pluss till dig med

• Lilla Mjau
    Generad Jag testade oxå i morse ....   Självklart jätteminus, väntat. Gud, så dum man är *S*
    - Mycket kan man köpa men ingen kan köpa livet - Tomas Di Leva
  • Hannas

hmmmm, jag ska nog inte testa förrän nästa vecka.
    Har inte haft några symtom alls idag, förutom precis innan jag skulle köra ett pass (jobbar som spinning-instruktör) då jag plötsligt kände av något mitt i buken. Som en mjuk liten kramp. Och BOM! åkte förhoppningarna upp i taket igen...
    Tur att ni finns här.

• pearls

Jaha BIM närmar sig men inte snabbt precis. Har inga direkta symtom, har lite ont i magen känns som en blandning av mensvärk och växtvärk.
    Hoppet är det sista som överger en!

• valkyrian

Jag har lite värk i magen plus att jag varit jättetrött de senaste två dagarna, men det kan ju ha helt naturliga orsaker också. Fan vad tiden går sakta!

• störtis

Känner heller ingenting, och testade igen imorse, negativt såklart. Det är för lång tid kvar, ska inte testa imon, utan nästa gång först tisdag, hoppas jag kan hålla det" Känner mig dock inte alls gravid.

Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!